Hayatımda hicbirsey yok. Ölmek istemekte haklı değil miyim?

Güzel hayallerim var. Ama param yok onlar için.

İstanbul a taşınmam lazım ama param yok işte yapamıyorum.

Ailem kafadan rahatsız hasta ikiside. Hala onlarla yaşıyorum. Kafayı yedim zaten. Ne zaman kötü bı olay olsa bana sarıyolar benden çıkarıyorlar sinirlerini. Merhamet etmiyolar.

Yakın arkadaşım sıfır. Uzun zamandır kankam yok. Kızlar benle olmak istemiyor. Neden çünkü neseli olamıyorum..

Sevgilim hiç olmadı.

Erkekler ciddi ilişki istemiyor. Yatıp kaçmanın peşinde. Bana ciddi gelen hiç olmadı. Oldu da, ben sevmedim. Zaten benle alakasız tipler hep beni buluyor.

Aşka, hayallerime, şefkate, huzura, neşeye açım.

Ama hayat ne yaparsam yapayim sunmuyor bana bunları.

Benim istemediğim ilgimi cekmeyen yollardan sunmak istiyor.

E ama ben kuaför olmak istemiyorum ki atıyorum...

Ya da o çocukla evlenmek istemiyorum..

O ortamda değil bu ortamda olmak istiyorum..

Hayat bana hiç bir guzellik sunmuyor.

Ne yapayım ben şimdi?

Fakirliğin dibine vurdum.. enerjisel şanssal olarak..

İyi hissetmeye çalışıyorum iyi de hissediyorum ama be kardeşim cabalamadan iyi hissettir ya bir kerede...

Niye ya. Ölmek istiyorum işte. Böyle yaşamaktansa ölmek. Ne huzurlu oh.

Hayatımda hicbirsey yok. Ölmek istemekte haklı değil miyim?
Cevapla