Yeni evlendim ve ilk kavgamızı ailesi yüzünden yaptık?

Henüz 10 günlük evliyiz. Düğün sürecinde ailesiyle ilgili birçok sıkıntı yaşadık annesi sürekli her şeye müdahale etmeye çalışarak beni çok üzdü. Düğün günü bile kız kardeşi gelin arabasına oturmak istediği için kavga ettik. Halbuki ben haftalar önce kız kardeşimin gelin arabasına bineceğini şahsi eşyalarımı falan tutacağını söylemiştim. Düğün günü de kız kardeşi sorun çıkardı ben oturacağım diye. Kuzenlerim falan da gelinin kız kardeşi oturur deyince zorla kız kardeşimi oturttuk. Görümcem düğün boyunca düşman gibi baktı bana herkes de farketmiş. Nikah kıyılırken düşman gibi bakmış alkışlamamış bile. Aynı şekilde ben pistteyken de sürekli insanlar göre göre göz devirmiş bana. Ben de evlendiğim şahsa bunları söyledim ve bana biraz zaman vermesini şu an ailesine gitmek için erken olduğunu söyledim. Ki düğünün ertesi sabah uğradık annesinin babasının elini öptüm şimdi yarın tekrar gidicez diyor. İstemediğimi söyledim kavga ettik evden gitti şimdi. Ben her şeye göz yumdum. Evde televizyon yok, daha eve hiçbir market alışverişi yapılmadı çünkü para yok. Maaşı yattığı gibi 22 bin lirası annesinin diş yaptırmak için çektiği krediye gitti. Bize para kalmadı. Market alışverişi için annesinden para istediğinde de birkaç gün idare edin dedi. Bugün biraz para atmış lütuf gibi artık elimi öpmeye teşekkür etmeye gelirsiniz diyor halbuki onun kredisi yüzünden markete bile gidecek para yok şu an. Tüm bunların üstüne ilk kavgamızı da ailesi yüzünden yaptık. Aşırı zoruma gidiyor. Ne halt yiyeceğimi bilmiyorum. Ailemin evine gitmek istiyorum ama onları da üzmek istemiyorum.

Yeni evlendim ve ilk kavgamızı ailesi yüzünden yaptık?
Cevapla