Babam amcamların hakkına girecek ne yapmalıyım?

Bizim topraklarımız var. Topraklar resmiyette dedemin üzerine ama dedem rahmetli olduktan sonra kardeşler arasında pay edildi. Bu işlerle de babam ilgileniyor. Tapulaşma olmadı henüz. Bu sene devletten bir para verilecek topraklar için. Babamlar sıkışık bir durumda ama iyi kötü geçiniyorlar. Babam paranın geleceğini öğrenmiş hisselerde kardeşlerinin büyüklerinin de payı var ama o bir şeyler almayı düşünüyor. Bize de kimseye söylemeyin paranın geleceğini dedi. Baba olmaz dedik ama anlamıyor. Aslında paranın büyük kısmı yine babamın çünkü pay edilen yerlerde en çok yer babamın. Ama o hepsini istiyor. Biz de amcamızı çok seviyoruz ve onlar da şu sıra sıkışık. Herkes hak ettiği kadar parasını alsın istiyoruz ama nasıl yapacağız bilmiyoruz. Yarın öğrenildiğinde akrabalar bizimle de konuşmayı bırakacaklar ve biz başkasının hakkına da girmek istemiyoruz ama annem ve babam dinlemiyorlar. Ne yapmalı?

Babam amcamların hakkına girecek ne yapmalıyım?
Cevapla