Kızlar, bir durumu paylaşmak istiyorum…
Biriyle konuşmaya başladım ama yeni bir ilişkiden çıktığını başta gizlemişti. Konuşurken eski sevgilisine mesaj atmış, sonra benimle devam etmiş. İlk yüz yüze buluşmamızda mesajlarını yakaladım ve ayrıldım. 😒 Üstelik kadın benden 15 yaş büyük… 🤢Yaşı büyük olduğu için çocuğun ailesi bu kadınla evlenmesini istemiyor ama beni istiyorlar.
Aradan birkaç gün geçti, şimdi barışmak istiyor. Başta ciddi olmadığı ve yeni ayrıldığı için kadına yazdığını söylüyor, hatta ‘Eğlenmek için o kadına yazdım’ diyor ama benimle ciddi olduğunu ve evlenmek istediğini söylüyor.
Siz olsanız bu durumda ne yapardınız? 😕
Biriyle konuşmaya başladım ama yeni bir ilişkiden çıktığını başta gizlemişti. Konuşurken eski sevgilisine mesaj atmış, sonra benimle devam etmiş. İlk yüz yüze buluşmamızda mesajlarını yakaladım ve ayrıldım. 😒 Üstelik kadın benden 15 yaş büyük… 🤢Yaşı büyük olduğu için çocuğun ailesi bu kadınla evlenmesini istemiyor ama beni istiyorlar.
Aradan birkaç gün geçti, şimdi barışmak istiyor. Başta ciddi olmadığı ve yeni ayrıldığı için kadına yazdığını söylüyor, hatta ‘Eğlenmek için o kadına yazdım’ diyor ama benimle ciddi olduğunu ve evlenmek istediğini söylüyor.
Siz olsanız bu durumda ne yapardınız? 😕
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer