Kızlar, bu durumda siz olsanız affeder miydiniz?

Kızlar, bir durumu paylaşmak istiyorum…
Biriyle konuşmaya başladım ama yeni bir ilişkiden çıktığını başta gizlemişti. Konuşurken eski sevgilisine mesaj atmış, sonra benimle devam etmiş. İlk yüz yüze buluşmamızda mesajlarını yakaladım ve ayrıldım. 😒 Üstelik kadın benden 15 yaş büyük… 🤢Yaşı büyük olduğu için çocuğun ailesi bu kadınla evlenmesini istemiyor ama beni istiyorlar.

Aradan birkaç gün geçti, şimdi barışmak istiyor. Başta ciddi olmadığı ve yeni ayrıldığı için kadına yazdığını söylüyor, hatta ‘Eğlenmek için o kadına yazdım’ diyor ama benimle ciddi olduğunu ve evlenmek istediğini söylüyor.

Siz olsanız bu durumda ne yapardınız? 😕
Kızlar, bu durumda siz olsanız affeder miydiniz?
Cevapla