Dürüst temiz insana denk gelmek imkansıza yakın mı?

Evet kızlar bu kadar zor mu gerçekten. Kendi halinde takılan, işi varsa işinde gücünde, namuslu ne istediğini bilen bu Türkiye'nin çekilmez şartlarını bir birine olan sevgisiyle yok edip. Aşkın sevginin gücüyle her şeyi unutturacak ya da daha çekilebilir hale getirecek bir aşk yaşamak. Yıllar oldu 5 sene hata belki 6 gönlümü açmayalı kimseye. Tamam eskiden düşük maaşım vardı falan filan çekiyordum kendimi arayışta değildim. Ama şuanda işimde maaşımda gayet iyi ama maalesef ki bu nesilde veya bu ortamda değer verilecek veya peşinden koşmaya değecek kimseyi göremiyorum veya denk gelemiyorum. Gerçekten insanlar bu kadar ahlaksız, veya çıkar gözetir mi oldu? Yani karşılıksız saf sevgi, fedakarlık yok denecek kadar az tabii ki bize mi denk gelmiyor nedir? Halbuki tipim boyum her şeyimde gayet iyi yani. Doğal olarak insan olan herkes sevip sevilmeyi ister diye düşünüyorum.

Dürüst temiz insana denk gelmek imkansıza yakın mı?
Cevapla