Aile & Toplum Türkiye'de ev sahibi olanların sayısı çok mu fazla? CansuHat3434 Takip Et Yoda Yaş: 21 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor twitterda, burada okuduğum kadarıyla çoğu kişi ev sahibikiracı çok az herhalde Türkiye'de ev sahibi olanların sayısı çok mu fazla? Cevapla Twitter Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
planZ Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 92% 9 ay Aile & Toplum konusunda 498 cevap paylaştı. Türkiye genelinde fakir nüfusun yüzde kaçı x kullanıyordur? Gelir düzeyi yüksek nüfusun yüzde kaçı x kullanıyordur?X teki verileri analiz etmeniz için bu soruları yanıtlayın. 0 0 Yorumla
_Rob_ Takip Et Master Yaş: 110 , eic 96% 9 ay Aile & Toplum konusunda 614 cevap paylaştı. Eski nesilin çoğunda var yeni nesil için çok çok zor 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) 9 ay İlginçtir, işsiz güçsüzüm ama bildim bileli kirada yaşamadım ve eşten de ayrıldım, ortak evimiz var kirada falan. Varlık içinde yokluk anasını satayım 0 0 Yorumla
Elifinprofili2003 Takip Et Xper 2 Yaş: 23 9 ay Ailesiyle yaşayanlar ailesinin sahip olduğu evde yaşıyor. Evlenince kiracı kontenjanına giriyor. Ekonomi sorunsalı. Ailemin evinde yaşıyorum ama kendime asla ev alamazdım 0 0 Yorumla
benfero35 Takip Et Yoda Yaş: 43 , eic 100% 9 ay Aile & Toplum konusunda 372 cevap paylaştı. Ben geçen sene ev aldım şu an kiracı var 0 0 Yorumla
Freesia1 Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 100% 9 ay Ay yok bee yaşı büyükler ev sahibi sadece 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Türkiye genelinde fakir nüfusun yüzde kaçı x kullanıyordur? Gelir düzeyi yüksek nüfusun yüzde kaçı x kullanıyordur?
X teki verileri analiz etmeniz için bu soruları yanıtlayın.
Eski nesilin çoğunda var yeni nesil için çok çok zor
İlginçtir, işsiz güçsüzüm ama bildim bileli kirada yaşamadım ve eşten de ayrıldım, ortak evimiz var kirada falan. Varlık içinde yokluk anasını satayım
Ailesiyle yaşayanlar ailesinin sahip olduğu evde yaşıyor. Evlenince kiracı kontenjanına giriyor. Ekonomi sorunsalı. Ailemin evinde yaşıyorum ama kendime asla ev alamazdım
Ben geçen sene ev aldım şu an kiracı var
Ay yok bee yaşı büyükler ev sahibi sadece
Evet çok