Erkeklerin çoğunun bir arada gezmesi, kızların ise teker teker gruplasmasının sebebi ne?

İlkokuldan liseye tut. Sınıfın erkekleri heep birbirini destekler beraber takılır hepsi beraber gruptu beraber anlasılardı. Tek tük kişiler katılmıyordu da onlar ayrı yani. Ama maalesef yine ilkokuldan liseye kadar kızlarda ne bileyim mesela aynı sınıftaki kızların hepsi ile bir olma yoktu. asırı ayrısma gruplaşma vardı. Üniversiteye gidicem ama hala içimde erkekler gibi bir olan bir sınıf grubu lise hayatı çok içimde kaldı baya özenirdim😔cidden sebebini anlamıyorum tam anlamıyla. Daha sonra oluşan gruplarda bile yavaş yavaş ayrılma oluyordu. Bizde biraz duygusal ve kıskanc varlıklar olduğumuz doğru ama mesela hiç böyle lisenin basından berı sınıftakilerin hepsiyle bir olduğumuz asla olmadı. Dısarda falan da erkek gruplarımdaki kişi sayısı daha fazla oluyor zaten

Erkeklerin çoğunun bir arada gezmesi, kızların ise teker teker gruplasmasının sebebi ne?
Cevapla