Arkadaşlar annem neden böyle? çok kırıldım bu dediğine?

Arkadaşlar ortanca abime şaka yaptım babam ayrı bana sus dedi annem ayrı sus dedi hata yapmadığım halde abim elife küsüm diyor gönlünü al özür dile diyor bir şaka yaptım abim bağırdı bana yeter sus dedi hepiniz başıma bela olmuşsunuz ayrılmıyorsunuz benden dedi bende alındım çünkü ayrılmıyorsunuz benden demesini beklemiyordum.. benden de rahatsız oluyormuş yarın kız kıza annemin arkadaşı kızı ben canlı müziğe gidecektik TM yarın gelmem o zaman dedim bu lafından dolayı gelme orada da pislik yaparsın sen dddi sözce nedne böyle davrandı annem çok alındım
Arkadaşlar annem neden böyle? çok kırıldım bu dediğine?
Cevapla