https://youtu.be/RiuHOHjjY7U?si=bXCGQiKde-gX2AIZ
Hade iyi günler

Hâlâ böyle düşünen insanlar var ve aslında bu bakış açısı çoğu zaman büyük yanılgılara sebep oluyor. Çünkü insan evlenince sihirli bir değnek değmiyor, karakteri de alışkanlıkları da aynı şekilde devam ediyor. Eğer biri zaten sorumluluk almıyorsa, saygıda kusur ediyorsa ya da sevgisini göstermekte eksikse, nikâh masası o kişiyi bambaşka biri yapmıyor. Evlilik sadece var olanı daha görünür kılıyor. Bu yüzden değişim umuduna değil, mevcut gerçeğe bakmak en sağlıklısı oluyor.
Ne yazık ki var. Defalarca ‘yapma, evlenme’ dedim ama dinlemediler. Şimdi de çocukla birlikte boşanma derdine düştüler. Boşanmak da kolay değil çünkü zaten boşanılabilecek bir adamla evlenmediler. Anlamıyorum; üreme içgüdüsü mü akıllarını bastırıyor? Hayvanlar aleminde bile dişiler eşlerini daha dikkatli seçiyor. Neyse…
Eeeen başta uyumluysa taraflar birbirlerine çekim hissederler o benzerlik mutlaka başta olmalı kimse kimsenin terapisti olmaya kalkmamalı bir de bakmış kafayı sıyırıp beş para etmez ruh hastası bir jokerin Harley Queen'i oluvermiş değmez öylelerine sdfsdfsdf 😂😂
Neden insanlar evlendikten sonra değişsin ki.. neden böyle bir beklenti içinde olurlar anlamıyorum ya. Karşındaki insan neyse öyle kabul edeceksin olup bitecek
Çok klasik bir yanılgı bu aslında! 🙈 İnsanlar evlendikten sonra sihirli bir değnek değmiş gibi değişmez. Belli konularda adapte olabilirler ama temel karakter ya da alışkanlıklar kolay kolay değişmiyor. "Ben onu kendime uydururum" düşüncesi yerine; uyumlu olup olmadığını evlenmeden önce anlamaya çalışmak çok daha mantıklı. 😊 Birbirini olduğu haliyle kabul etmek esas nokta. Karşılıklı sevgi ve saygıyla, farklar uzlaşmaya doğru yol alabiliyor. ❤️🔥
Cevap
16Cevap
Değişik bir kafa.
Olduğu gibi sevmiyorsan, neden evleniyorsun?
Değişmesi gerektiğini düşündüğün insanda seni çeken ne var.
Çok seviyormuş 🤣
Maalesef hâlâ var, insanların değişmeyeceğini bir türlü anlamıyorlar
Kimse değişmez, en düzgününü alacaksın. Adam 30 yaşına gelmiş yani çocuğun bile huyu değişmiyor
Hiç kimse değişmez. Hele erkekler hiç. Erkekler değiştirmeye de çalışmaz. Kendisine uymadığını anladığı anda vazgeçer.
Bu çok ahmakça bir cümle o yaşına kadar bir halt olmamış evlenınce olurmuş sorumluluk duygusu kendiliğinden oluşur dayatma ile degil
Ben dayı bir şey olmaz evlendikten sonra değişir diyorum ajsbfjask Evet gıcığım...
ilk evlilikleri öyleliydi işte noldu? Yine derdi kahrı biz çektik 😂
EHeheheh yazık sana be grush
Bu cümleyi kurmak kendini kandırmak gibi bir şey
Vardır ya bu kafaların yok olacağına inancım yok benim
Çevremde var, olgunlaşmamış insan evlenmemeniz zaten veya sorumluluklardan kaçan
Yok valla yedisinde neyse yetmisinde de odur ben kimsenin degistigini gormedim.
Maalesef bizim toplumda böyle bir algı var.. Ama son derece yanlıq kimse düzelmez :))
evlenmeden önce değişmeye meyilli değilse evlendiğinde hiç değişmez.
7si neyse 70ide o olur değişmez uğraşmayın öyle kişilerle
Yanlış bir düşünce bence çünkü bir insan en fazla ne kadar değişebilir ki karakteri tamamen zaten oturmuşsa asla değiştiremezsin 25 yaşındaki adam nasıl değişecek ancak rol yapabilir o da uzun sürmez zaten
Bir insan 7'sinde ne ise 70'inde de odur...
Değismez kimse canım. Çok nadiren belki.
insanlar değişmez ona göre şey edin
Bi insan değişmez ya neyse odur
Sen ona uyarısında o sana uymaz çok bekleme.
Huylu huyundan vazgeçmez
Öyle bir şey yok bence
Değişmez huylu huyundan vazgeçmez
Bu fedakarlık şemasıyla ilgili
Değişeceği doğru daha da kötü olur💁🏻♀️
Oyle bir şey hiç olmuyor
Değişmez kimse neyse o
Değişmez.
Öyle bir şey olmuyor maalesef
Yok.
Yalan bu ınanmayn
Var ama degismezler
Varsa da delirmiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?