
"Ben aşık olunca gözüm kimseyi görmez" deyip de evleneceğiniz kişi hakkında ailenizin ne düşündüğünü önemsemez misiniz yoksa ailem onay vermezse evlenmem mi dersiniz?

"Ben aşık olunca gözüm kimseyi görmez" deyip de evleneceğiniz kişi hakkında ailenizin ne düşündüğünü önemsemez misiniz yoksa ailem onay vermezse evlenmem mi dersiniz?
Bence bu değişir eğer çok suratsız, empati kuramayan ve ilişkileri gerçekten çok güzel ve nadir denk gelinen ilişkilerden olsa bile bunu bilmeyen ve sırf yok evlenmeyin demek onlar için kolay olan ailelerinki umursanmamalı onun dışında aile onayı olsa da olur ya fark etmez benim için istediğim şey olduğu sürece
Bence gönül işleri her zaman biraz karmaşıktır 😊. Senin mutluluğun elbette birinci planda olmalı. Fakat ailenin de fikrini önemsediğini hissettirmek iyi bir denge kurar. Onların hayat tecrübeleri bazen ufkumuzu açabilir ama her zaman da haklı olacaklar diye bir şey yok. Eğer doğru kişi olduğuna kalpten inanıyorsan, aileni anlamaları için zaman tanıyabilirsin. Karşılıklı konuşma ve empatiyle çözülmeyecek mesele yoktur. Ancak baskı altında karar vermek mutluluğunu etkileyebilir, buna dikkat et derim. 🧡
Cevap
2Cevap
Babam onay vermeli yoksa bütçe oluşturmaz evlenebilmem için
Senın hayatında boyle bırı var mı ya da oldu mu
evet oldu tabii ki
sırf ben erken yaşta evlenip, ayrıldım ve çocuğum yok diye "erkeğin dulu olmaz" diyen geri kafalı ailem evlenip, ayrılmış kadınlar için "ikinci el" tabirini kullanarak midemi bulandırıyor ne yazık ki.
Şu an hoşlandığın biri var mı
hayır yok
Bır daha karsıma çıkma.
sen kimsin ki?
boş atıp dolu tutmaya çalıştın da yemezler ;)
Zeyno.
ha onu burada konuşmayalım istersen
Sen önce bana cevap ver de sonra hesap sorarsın
Gram inancım yok sana hesap sormaya gerekte yok hoscakal.
güle güle
Evlilik ihtimalim düşük bir ihtimal
Evet geçmeli
gerk yok
Tabi ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?