Toplumdaki saygısızlık hakkında ne düşünüyorsunuz?

İnsanların çoğu zaman saygısızlık yaptıklarına şahit oluyorum, saygısızlık yaptıkları yetmiyormuş gibi bunu ileri seviyeye taşıyıp, kendilerini ilgilendirmeyen konularda söz sahibi olduklarını düşünüyorlar. Kendi yaşıtlarına, büyüklerine, küçüklerine sevgi bile hissedemiyorlarsa saygı duymayı bilmeli insan. Birinin özeliyle dalga geçmek, onun herhangi kusurunu fark edip bunu alay konusu yapmak, toplum içinde küçük düşürürücü davranışlarda bulunmak... Ve dahası, birçok örnek var bunlara.
Toplumdaki saygısızlık hakkında ne düşünüyorsunuz?
Toplumdaki saygısızlık hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla