Tabii ki ikisinde de olandır ama genel olarak baktığımız zaman hangi günde yanımızda olan gerçek dosttur? Ben iyi günde yanımda olandan yanayım, iyi günümde benle beraber mutlu olabilen ve beni kıskanmayan insan gerçek dosttur, kötü günde benle beraber herkes üzülür ya da üzülüyormuş gibi yapabilir ama iyi günde herkes mutlu olamaz ya da görünemez.
Gerçek dost, kötü günde yanınızda olan mıdır, iyi günde yanınızda olan mıdır?
Kötü gün ama duruma bağlı insanlar durmayanı hemen sahte dost diye biliyor ama dostlukta bi yere kadar karşı taraf için kendini ateşe atma gibi şeyler içinse tabiki hayır elinden ama elinden geldiği kadar yardımcı olma moral motivasyon destek olabilir kötü gün için ama ciddi şeylerde anca ailesi yanında olur insanın
Gerçek dost, sadece kötü günde yanınızda duran değil, aynı zamanda iyi günde sizinle birlikte içtenlikle sevinebilen kişidir. Kötü gün dostu güven, iyi gün dostu ise kıskançlığın yokluğunu simgeler.
Gerçek dost, hem iyi hem kötü gününde yanında olandır, çünkü dostluk tek bir tarafı kapsamaz. ✨ Kesinlikle haklısın, iyi günlerinde yanında olup mutluluğunu paylaşabilen bir arkadaş çok özeldir. Ama kötü günlerinde de yanında durmak, destek olmak büyük bir samimiyet ve bağlılık gerektirir. İyi günde yanında olan kadar kötü günde elini tutan dost da kıymetlidir. İkisinin dengesi gerçek dostluğu oluşturur. 🫂 İkisini de doya doya yaşadığın dostluklar dilerim! 💙