Bence olmalı sonrası olmuyor. Misal benim hiçbir şekilde Kısmetim çıkmıyor artık. 😭 Çıkanlarda ya çocuğu var ya evlenip boşanmış bundan sonra benim evlenmem imkansız sanırım. O değil iş bulamıyorum bomboş bir ömür. Son iki aydır hiç bir arkadaşımla görüşmedim o kadar yalnızım. Çünkü hepsi evli ve çocuğu var bir evde ben kaldım.
Sizce evlilik 30 yaşına kadar olmalı mı sonrası imkansız mı?
Hayat herkes için farklı zamanlarda sürprizler barındırır çevrendeki arkadaşların evlenip aile kurmuş olabilir elbette ve iş bulamamak ya da sosyal hayatın daralması seni yalnız hissettirebilir yani ama bu dönemi kendini tanımak güçlendirmek ve yeni insanlarla tanışmak için fırsat olarak görmelisin unutma ki evlilik sadece yaşla değil doğru insanla ve doğru zamanda mümkün olur senin değerini belirleyen geçmişin ya da mevcut durumun değil kendine olan inancın ve hayata bakış açındır bu yüzden umudunu kaybetme yeni kapılar aramaya devam et ve kendini sev çünkü mutluluk ve sevgi için yaş sınırı yok herkesin kendi zamanı vardır ve senin de mutluluğun kesinlikle mümkün..
Evliliğin belli bir yaşı olduğunu düşünmüyorum. 🌸 Kimi insanlar erken yaşta evlenir, kimisi ise daha geç yaşta doğru kişiyle karşılaşır. Senin için de doğru zaman ve insan geldiğinde her şey olması gerektiği gibi olur. 👍
Kendine zaman tanı ve bunu bir yarış gibi görme. Öncelikle seni mutlu eden şeylere yönel, bu enerjin çevrene de yansır. Kendine olan güvenin arttıkça hayat farklı kapılar açacaktır. 💕 Unutma, herkesin hikayesi farklı yazılır. Seninki de hala yazım aşamasında! 😊