Şu an oturduğum ev tapusuz kaçak yani ev sahibi de dava etti beni bunu belediyeye şikayet etsem dava düşer mi?

Eski ev sahibi ile sözleşmemiz vardı o fiyatı ödemiyorum eksik ödüyorum bu yüzden dava etti

Şu an oturduğum ev tapusuz kaçak yani ev sahibi de dava etti beni bunu belediyeye şikayet etsem dava düşer mi?
Cevapla