Olecegimiz bile bile yaşıyor olmamiz size de tuhaf gelmiyor mu?

50 60 70 hadi şanslı isen 80 sene bir ömür.

Okullara gidiyoruz cocuk yaşta. Ev, araba almaya çalışıyoruz.

Şu ne der? Bu ne der? Diye yaşıyoruz.

Sonra pat.. love bombing, gaslighting, ghosting.. son durak kara toprak.

Güncellemeler
9 ay
Hiç izlemediğim filmler, hiç yemediğim lezzetler, hiç opmedigim kadınlar, görmediğim yerler..

Bunlara odakliyim uzun zamandır. Yaşamı böyle anlamlandirmaya çalışıyorum
Olecegimiz bile bile yaşıyor olmamiz size de tuhaf gelmiyor mu?
Cevapla