Bi çoğumuz yaşamıyoruz fark ettinizmi?

Harbi özellikle yurtdışına çıktığımda bunu fark ediyorum gerçekten yaşamadığımı kıbrısa bile gittiğimde insanlar aşk sevgi içinde herkes sevgilisiyle karısıyla geziyor falan herkes lüks arabasıyla şaka maka eski araba kullanan kalmamış arkadaşlar 2015 yılı öncesi arabaları hala kullanan bitek biz varız herhalde 😅😅bilmiyorum o kadar farklı geldi ki yurt dışı

Bi çoğumuz yaşamıyoruz fark ettinizmi?
Cevapla