Biz boşa yaşıyoruz bence öylemi?

Din min hepsi insan uydurması bence. ya da şu an rüyadayız. Çok saçma her şey mesela niye farklı bir bedende dünyaya gelmedik. Öldükten sonra hayat yok arkadaşlar. Tek hakkımız. Var

Biz boşa yaşıyoruz bence öylemi?
Cevapla