Kız kardeşime bir şey demem gerekli mi?

Merhaba kardeşim 9. Sınıfa başladı yani 14 yaşında neyse ben bunu okuldan almaya gittim. Bir Cafe'ye girdik kahve alıp çıkacaktık. Kardeşim ben bir tuvalette gidiyim dedi ve çantasıyla gitti ben bir şey demedim. Sonra bir baktım bu tuvalet bahanesiyle sütyenini çıkartmış izinden anladım. bir şey demem gerekli mi?

Kız kardeşime bir şey demem gerekli mi?
Cevapla