Evde kaldım dıye ağlıyorum kımseye ısınamıyorum neden sence?

30 yaşındayım daha önce evlendım boşandım tekrar evlenıp huzurlu mutlu yuva kurmak istiyorum hatta en büyük hayalım sevmek sevılmek. hayırlı bir eş.. kısmetlerım oluyor bır sürü kışı oldu ama kımseye ısınamıyorum.. bulusuypruz elektık alamıyorum ısınamıyorum ne yapacağım çok caresızım oturdum halime ağlıyorum 😭
Evde kaldım dıye ağlıyorum kımseye ısınamıyorum neden sence?
Cevapla