Kalbini kırmadan gelme demenin bir yolu var mı?

Bir tane komşunun erkek çocuğu var 8 yaşlarında falan, sürekli bize gelmek istiyor. Cok sıkıldım uyanıyorum bakıyorum tepemde duruyor. Oyun oynayalım diyor. Git de diyemiyorum. Tahammülüm yok kimsenin çocuğuna yürek uzatmaya. Çok sıkıldım. Benim sıkıntım bana yeter bir de elin çocuğuyla uğraşamam.
Kalbini kırmadan gelme demenin bir yolu var mı?
Cevapla