Görücü usulü tanışmak mı yoksa kendin severek evlenmek mi?

Herkes tanıdıklar iyi olur diyor. Ama ben kendim tanışıp severek evlenmek istiyorum. Sizce hangisi daha sağlıklı?

Görücü usulü tanışmak mı yoksa kendin severek evlenmek mi?
Cevapla