Arkadaşlar konuştuğum çocukla o şeyleri konuştuk işini halletmesine rağmen telefonu kapatmadı neden? Normwlde erkrkler kapatıp hadi ii
Geceler demez mi?
Geceler demez mi?
Cevap
15Cevap
Demekki ilk defamı yapıyonuz veya ne zaman dır konusuyon
Kendını kullandırymaya ne meraklısın ılla kapatsamıydı yanı
Bırakır emin ol garantisi yok olsa evlenen birakamz idi onca hazırlık masraf emek
Sadece onun için görüşmediği anlamına geliyor sanırım
O kapatmıyorsa Sen kapat. Yerini bilsin
Ha bence öyle. Kapatmıyorsa boş değildir ya da planı vardır. Rol de yapıyor olabilir. Yine temkinli olmak lazım.
Sanki sen kapatsın konuşmasın istemişsin gibi düşündüm. I yüzden öyle dedim.
Hep akşam mı yazıyor?
Hımm Biraz gözlemle bence. Yorum yapmak için çok erken. İleride direkt sorabilirsin de. Sormak istersen ilerde yazabilirsin bana.
Ne kadar yeni tanıştınız ve nasıl tanıştınız? Nasıl başladınız
Kaç bence. Hiç akıl kârı davranışlar değil.
Daha dün tanıştığın birini sen ailenle tanıştırır mısın? Mantıklı mı bu sence?
Aşk itirafı bile yapsan bu tarz sevgi-aşk ilişkileri aceleye gelmez. Sevgili olmak istersen de ol ama zamanla ilişki oturur, zamanla tanışırsınız. Eminim karşındaki de bunun farkındadır. Yine samimi olun vakit geçirin ama ya net olun ya tanışarak ilerleyin diye düşünüyorum.
Olabilir bilemem. Böyle şeyler söylemek için çok erken.
Tabii ki
Takipleşelim akşam konuşalım. Olur mu? Şu an pek müsait değilim çünkü
Tanımadığım kişilere instagram vermiyorum
Biliyorum tatlım.
Ama maalesef
Ona sor neden böyle yapıyorsun diye
Anlamadımm
Bugün görüntülü konuşmak istememiş olabilir canı. Nolcak sanki. Sen de sabah aramak zorunda değilsin
İstersin de her zaman aynı derece değil. Ve istesek de bazen meşgul olabiliyoruz, insanız sonuçta
Olabilir
Olabilirrrr. Aranızdaki iletişime bağlı
Zaten 2 gündür konuşuyorsunuz. Çocuğu tanımıyorsun bile
Hayır. Zamana bırakırdım karşımdakini tanırdım. Tavrini halini ne istediğini aramızdaki ilişkiyi anlamaya çalışırdım. Şu durumda birbirinizin hiçbir şeyisiniz
Bilemem. Herkesin karakteri önemsediğini gösterme şekli farklıdır. + seni ne kadar tanıyor da önemseyecek. Bence çok anlam yükleme mesafeli dur
Seni kullanıyor bence. En azından şimdilik görünen bu.
Hevesini alsın bırakır merak etme
Kaçırmak istememiştir
Sıkılana kadar iş görsün modundadır
bırakmaz daha çok bağlanır
Demeyebilir ya da tek seferliktir
Ne yaptınız tam olarak
Telde seksting mi
Hoşuna gitmiştir
Doymamistir
Bırakır
Reel yapmak için
Çok iyi sanslisin
ii mi
Çok yoklukta demekki
Sohbetini sevmiştir
Eğer seviyorsa demez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ne tatlı bir durum bu! 😊 Bence bu çocuk sana gerçekten değer veriyor ve sohbeti devam ettirmek istemiş olabilir. Genelde erkekler işi bitince kapatır gibi bir algı olabilir ama herkesin iletişim tarzı farklıdır. Belki de seninle konuşmaktan keyif alıyordur. Bu tür detaylarda boğulma, önemli olan genel tavırları. Eğer seni huzursuz eden bir durum yoksa tadını çıkar! Böyle minik şeylerle kafanı çok meşgul etme derim. ❤️