Doğduklarından itibaren zihinlerine işlenen "erkeğin üstünlüğü" algısı. Kadının, "kadın" olmaktan önce "insan" olduğunun bilincinde olmamaları. Toplumsal normların bu algıyı desteklemesi. Ergenlikte karşı cinsle sadece arkadaşlık temelinde ilişki kurabilen erkeklerde bunu görmezsin, büyüyüp yetişkin olduklarında bile.
@elfprincess Ayrıca, "üstünlük taslama kaygısı" değil. Adam zaten üstün cins olduğuna inanıyor ve ona göre davranıyor. Hırçın bir kedi, uysal bir köpeğe "üstünlük taslayabilir", korkmuştur, kendini güvensiz ve tehlikede hissediyordum, vs.
Tek amaçlarının beni sinir edip onlara cevap vermemle birlikte bir iletişim başlatma operasyonu olduğunu biliyorum. Aslında bunu sadece erkekler değil kadınlar da yapıyorlar onların da tek amacı yine benimle iletişime geçebilmek. İnsan psikolojisi özetle iki cinste de aynı. Buna "polemik" denir. İlk cevap veren kaybeder. Ben sevmediğim birileri bana gerek gerçek hayatta gerek sosyal medyada bilhassa KS'de bana erişim çabasına girince direkt sükûnetime sırtımı dayarım ve karşımdaki ibretli tiyatroyu zevkle izledikçe bundan yeni dersler çıkartırım. Bu gibi durumlarda sakin ve serin kalabilmek muhteşem bir duygu, sonsuz şükürler olsun, amin.. #TubaSueda 🍀🍀
Anlayamamak senin için hem avantaj hem dezavantaj. Karakter yetmezliği de ruhsal bir hastalık neticede ve pek çok kişi bunu yaşıyor. Bir örnek vereyim ünlüler de çok medet umar polemikten. Hiçbir farkı yok.. 🍀🍀
bahsettiğin hareketlrin sınırı önemli ufak tefek takılmalar zararsız atışmalar falan güzel olabilir. ama mal gibi kıroca veya abazanca bi tavır varsa zaten oldukça itici
Bir tane cocuk vardi orta okulda hep bana diyordu senin bu kizn kiz karresi mısın bende her seferinde hayir diyordum sunra cocuk liseye gitti bir daha görmedim 😂