+1 yılSiz erkekler bir alemsiniz :) Kız olmama rağmen kızlara neerin daha çok dikkat çekici geldiğini sayenizde öğreniyorum :) Esmer sarışın güzel çirkin uzun kısa ne fark eder ya seven birbirini seviyor nasipse olur yani .d önemli olan ki,şilik düşünce tarzı mantık anlayışı ;) gelip geçici olmayan şeyler yani.. :) Ama bunu anlamak çok uzun sürüyor zaten o sürede de iş işten geçiyor :)
NOT: Her şey sevdiğin kadar güzel harcadığın emek kadar yapılabilendir :)14 Yorumla- +1 yıl
öyle diyorsunuzda bazılarınız kendi tipine bakmadan biskolata reklamındaki gayları Türk erkekleriyle karşılaştırıp sizde erkekmisiniz diyor, Tükiyede yakışıklı erkek niye az diye söyleniyorlar, bunları duymamak için uğraşıyoruz
- +1 yıl
:)) Allah iyiliğini versin önce kızdırdın sonra güldürdün öncelikle gay demiyelim lütfen çok büyük bir ayıp türk ahlakına uymuyor yan, ;) Ama şunu söyleyim benim belki yaşadığım büyüdüğüm ortamdan dolayıdır ki burada genelde zaten yakışıklı var .d eğer kaş göz hesabıyla bakarsak ama .d öncemli olan DÜŞÜNCEdir benim bir sözüm var aynı tabloya kaç gün sıkılmadan bakabilirsin ki ama farklı düşünce tarzı yaşam aktivitesi olan kişiyle bir ömür geçer ;) Her neyse...
- +1 yıl
nesine kızıp nesine güldün, demek istediğim herkes senin gibi düşünmüyo, ayrıca niye onları koruyosun yakışıklı diye mi
- +1 yıl
Hayır bir insanı tam olarak tanımadan böyle bir yargıya varmanızı istemiyorum Sayın Kültigin.. Kızdığım nokta ise o gay kelimesini kullanmanız güldüğüm nokta ise Bunları duymamak için uğraşıyoruz cümlesiydi aklıma büyük çaba örneğinin ne kadar mantıksız olduğu geldi..
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılTürk kızlarının çoğu sarışın erkek sever İtalyan,İspanyol gibi...Esmerler erkekleri de Almanlar,Ruslar falan sever.Herkese az gördüğü kişiler cazip gelir.Türk erkeklerin de çoğu sarışın kızlardan hoşlanır.Rus kzılar Türk erkeklerini neden bu kadar çok beğeniyor sanıyorsunuz?
13 Yorumla- +1 yıl
rus kızları esmer sevmez mecburiyetten
- 1 yıl
@ibrahida sen sus kara kuru popo
ben esmerim çokk mutluyumm yeteri kadar partnerimde var beğenenimde şükürr :D ama yalan değil yazın bir denize gidince kapkara oluyorum :D :D esmer kilolu olursa daha karizma duruyomuş :D
00 Yorumla
Soruyu sorduguna pisman ettiler kardesim , bir esmer bebek yuzlu yakisikli tatli esek gozlu uzun boylu olarak uzuldugumu belirtmek isterim. ( ve ego tavan yapar )
02 Yorumla- +1 yıl
Sanane
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
Koyu renk, kadın bilinç altında "güç" anlamına geliyor çünkü.
Hani, kömür gibi olsa daha iyi gerçi..
O değil de..
Sakal bırakma sen. Serseri gibi duruyorsun.
Kendi menfaatine..54 Yorumla
Soran+1 yılyasım daha 18 seyrek cıkıyor daha ya:))
Soran+1 yılne kılı ya
sarışınn veya kumral tercihim... esmerleri çok sevmem çok çok nadirdir esmerlerden beğendiğim tipler.. sarışınlar ne billim daha tatlı daha sempatik ve neşeli geliyor bana...
11 Yorumla- +1 yıl
sarsin kadinlarda guzel esmer kadin bende sevmem esmer erkek ve sari kadin
+1 yılilla esmer olsun diye birşey yok yakışılılığın renkle ne alakası var ya sarışında esmerde kumralda yakışıklı olabilir çirkin de ben renge bakmam
22 Yorumla- 1 yıl
@ibrahida bir tane say tabi bulursan🤣
+1 yılbence sarışının iyisi fazla yakışıklı olduğundan erişemeyen çirkin kızların uydurması
41 Yorumla
+1 yılBeyazi sevme kirlenir
Sariyi sevme cillenir
Seveceksen esmeri sev
Sevdikce guzellesir :)
Herneyse herseyden önemlisi insanlığı62 Yorumla- +1 yıl
Hahhaha istemez yan cebime koy hesabi :-D
Benim tercihim beyaz ten, kara kaş kara saç vs
kumralları da beğenirim.
Ama esmerlerin hepsi çirkin diye bir genelleme yapılamaz. onlar da benim bebeklerim diyormuşum :p18 Yorumla- +1 yıl
kara kaş kara saç bir insan beyaz ten olurmu hiççç ?
- +1 yıl
böyle bir erkek var mı erkek...
- 1 yıl
Bu dediğin akyaz esmer değil
+1 yılsarışınlar yakışıklı gelmiyor da ondan. esmerlerin yüz hatları sert gözüküyor, çirkin bile olsa çekiyor
32 Yorumla- +1 yıl
be alaka kro desene
Esmer adamı adamdan saymayan kadınlar da var ve sayıları bayağı fazla..
Soruyoruz mesela, neden diye?
''Iyy sanki pislermiş gibi geliyorlar bana'' diyorlar..03 Yorumla- +1 yıl
Yürü git lan dunyanin bir cok yerinde esmer ten moda esmerler erkek gibidir esmerler güclüdur esmerler tasini sıksan suyunu çıkartır sarisin erkekde karıdır ordan burdan kendinizi avutun ehehhe bide kıvanc kadiniylada kendinizi avutuyonuz yazik lan tabi sarisinligin ayricaligi yokki neyle kendini avutcan
- 1 yıl
@ibrahida sen bir git lgbtcilere bak bir çoğu esmer erkekler kendini avut🤣
+1 yılEsmer derken kömür gibi değil.
Buğday tenli,kara sac,kara göz olabilir.
Esmerler bana daha bir maço daha bir güçlü geliyor.
Tercihim o yüzden esmerlerden yana.12 Yorumla- +1 yıl
o zman buğday de esmer deme koyu ten dir buğday ama en klasıdır
- +1 yıl
Ne istersem onu derim sana ne
Çekicilik baska bisey :)
tene göre fark etmez :)
cekici erkek cekicidir :)11 Yorumla- +1 yıl
tene göre farkeder farketmeseydi rusyada slavlarda moda esmerlik olmazdi mesela esmer erkek çekiciligin baş faktörlerindendir esmer erkek erkek gibidir kusurlari beyaz ve sarilara göre az belli olur gayetde güzel tene göre farkeder yahudi medyasında (devamlı yalan pompalar milletin beynini yıkar) polanyada fitness modeli var diyolar halbuki çok yanlış polonyayı ruslar yönetiyor bu yüzden onlardada moda esmer ten bunlar benim yazdıklarımı görüp ipneliğinemi yaptılar anlamiyorum bu yahudi medyasını çok değiskenler
Benim gördüğüm güzel kızların yanında hep beyaz erkekler var...
20 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 310 cevap paylaştı. eğer bulunduğumuz coğrafyada herkes esmer olsaydı beyaz tenliler dikkat çekerdi. Az olan değerlidir psikolojisi
21 Yorumlaprofil resmime bak, sevdigim tipi anla, sari miymis, esmer miymis bir bak :D
16 Yorumla- +1 yıl
türkiyedekilerle almanya veya amerikadakilerin farklı bir sarışınlık var buna katılıyormusun ?
- +1 yıl
bende sarışınım bazen red yemiştim ama genel olarak hatunlar olsun çevremdekiler olsun beni çok beğenirler gel gelelim reddeyiyorum ama
- +1 yıl
gerisi dediğinden kasıt ?
+1 yılAlakası yok beyaz tenli erkeklerde çok çekici olabiliyor tamamen zevk meselesi .
22 Yorumla
+1 yılesmer ve sempatikse oha derim ama neden bilmiyorum :)
24 Yorumla- +1 yıl
burdayım:P
- +1 yıl
:)
- +1 yıl
:))
Walla ben acik tenliyim...cevremdeki esmer arkadaslarima nazaran daha cok partner im oluyo..ha bu tercih meselesidir esmer sevende var acik tenli sevende ama boyle bir soru yanlis hem esmer erkekler icin hem acik tenli erkekler icin...
00 Yorumla
+1 yılben de henüz anlamış değilim ama
açık tenli karakaş kargözler tatlı gözükmüşlerdir herzaman gözüme12 Yorumla- +1 yıl
hmmmm hmmmm mmmmm nn :)
- +1 yıl
esmer mi seviyon kara kıllı
esmer kızlar neden erkeklerin dikkatini daha çok çekiyor peki:)
04 Yorumla- +1 yıl
cekmiyor
+1 yılBana gelmiyor.
Ten dediğin beyaz olur böyle süt gibi oyş.32 Yorumla- +1 yıl
bende çok beyaz olduğum için lakabın süt beyaz :))
+1 yılBana sarışın erkekler cazip geliyor esmerleri sevmem
22 Yorumla- +1 yıl
hayır ama sarışında da sınıflandırmam
esmer erkeğe can kurban :D tabi birazda karizmtikse
32 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılsuana kadar hayatım boyunca sevgililerim plotanik aşklarım hepsi esmer ve esmerlere hastayım esmer esmer bitiyorum offf
21 Yorumla- +1 yıl
al beni o zmn kara kıllıyım tm esmer
esmer candırrr çünkü hatta ben baya bir esmer severim melez gibi
16 Yorumla- +1 yıl
al beni o zman kara kıllıyım
- +1 yıl
neden kalsın kro tiplilerden hoşlanıyosun kenan gibi
- +1 yıl
inkar etme işte kara kıllı kürt tipli
Çünkü sarışınlar 'güzel' gözüküyorlar . Güç çağrışımı yapmıyorlar .
19 Yorumla- +1 yıl
ne alaka gel bir gör bakayım sen beniii güç çağırışımı yapıcakmıyım yapmayacakmıyım ?
- +1 yıl
tamam yakışıklı olan konuşuyor zatn ... tipsiz olanlar dahamı güçlü duruyor?
- +1 yıl
çok garippp bakış açısı..
- +1 yıl
bence sen esmerlerden hoşlanıyorsun
- +1 yıl
esmer kara kılıyım
ten değil tip önemli ilk görünüşte hep tip cazip gelir.Esmerinde güzeli olur kumralında
00 Yorumlabana da öyle geliyor sarışın ne kadar yakışıklı olursa olsun esmer daha başka
20 Yorumla
+1 yılçünkü esmersen güzelsin teriminin erkek versiyonu var esmersen yakışıklısın yani
13 Yorumla- +1 yıl
ben beyaz tenliyim çirkinmiyim yani
- +1 yıl
sana çirkin diyen utansın
- +1 yıl
arkadaşım ne diyorsun sen beyazları neye göre çirkin olarak irdeliyorsun?=
hanzo olma ihtimali yüksek olduğu içinmi acaba..
bide esmer sevenler kıvanç tatlıtuğun neresi esmer?00 YorumlaAdanaliyiq:) fabrika cikisi esmerim.
Hayir degil diyenlere bakma.esmer ve yagiz delikanlilari severler00 Yorumlaesmerim biçim biçim ölürüm esmer için alem bana düşmandır esmer sevdiğim için oyoy
00 Yorumla
+1 yılSevgilimle sonuna kadar beyazcı olduğumuzdan bizim için sıkıntı tınne. Kapkara insanlar bizim bünyeye ters. Tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş yani.
10 Yorumla
+1 yılEsmer erkekler sert görünümlü olduğu için kızların hoşuna gider. Haşin erkek :)
00 Yorumla
+1 yılKızlar en çok bakışları dikkat çeken kişilere hoşlanıyo .D:D:D:D:D:D
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılbence sarışınkumral daha çekiçi çevremden biliyorum
00 Yorumla
+1 yılesmerim ve burdayım.
kamuoyuna ilanen duyurulur:PPP00 Yorumlabin tane sarışın erkek fanı kız tanıyorum
kişiye göre değişen bir şey00 Yorumla
+1 yılkumral yeşil göz tek tercihim
10 YorumlaÖyle bir şey yok ama esmerleri severim
41 Yorumla
+1 yılsarışınlar daha çekici bence
11 Yorumla- +1 yıl
tevbe et
Onu nerden çıkardın ki ? :D
32 Yorumla
Soran+1 yılkızlardan duyuyorum esmerle daha cekici diyorlar:))
esmer erkekr bir baska olur :D :D
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı. daha gizemli karanlık duruyor çünkü ve daha güçlü
12 Yorumla- +1 yıl
nah daha güçlü topların da çoğu esmer arto ceöil ipekçi modacı hakan
kim demiş ben kumralları daha çok severim
00 Yorumla
+1 yılbana cekici gelmiyolar ama :)))
20 Yorumla
+1 yılEsmer var "esmer" var.
30 YorumlaÇikolatayı andırdığı içindir...
00 Yorumlabence sarışınlar daha çekici
10 YorumlaEsmer her zaman 1 adim ondedir iyikide esmerim
00 Yorumlaçünkü daha çekiciyiz :D
00 Yorumlabacadan çıkmış gibiyse severim
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılsüt değil.. çikolatalı süt favorimmm :DDDD
00 Yorumla
+1 yılSarışın ve kumral ilk tercihimdir
00 Yorumla
+1 yılEsmer Sarisin fark etamamez
12 Yorumlabilmem, oylemi geliyor kizlara ? :D
00 Yorumla
+1 yılbana hıc denk gelmedı esmerı cekıcı bulan :):):)
00 Yorumla
+1 yılBugday tenli olucak hafif kavruuk ama oh mis :D
01 Yorumla- +1 yıl
ne esmer ne kumral yaşasın buğday
+1 yılesmer kızlarda bize çekici geliyor adamım :))
00 Yorumla
+1 yılkişiye göre değişir öyle bir kesin kavram yok
00 Yorumlaillede roman olsun ister çamurdan olsun :)
00 Yorumla
+1 yılyoo yok öyle bişey :DD yani bana denk gelmedi :DD
00 Yorumla- Devamını Gör (8)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar