Yalnızlığa alışanlar var mı?

Yalnızlığa alışanlar var mı? Ben alıştım gibi birşeyim. Ailemle konuşuyorum o da mecburiyetten çünku onlarin evinde yaşiyorum. Onunda dışında marketten bir şey alirken mecburi konusuyorum. Kendimi hayvanlara adadım. Bazen zorlansamda kendini tutuyorum. Ya siz yalnızlığa alıştinız mi?

Yalnızlığa alışanlar var mı?
Cevapla