Türkler daha ırkçı
Kürtler daha ırkçı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kürt doğuya geldiğinde istediği gibi yaşıyor. Çoğu tatil işletmeleri bile onların ama bir Türk doğuya gitsin iş kuramaz. İzin vermezler. Kürtlerin onca imkanı ve hakkı varken yine ağlıyor yine ağlıyor. Bizim beş para etmez siyasiler de bunlara yaranmaya çalışıyor. Bu hırtlar böyle devam ederse Ermeniler gibi olacak sonları
Kesinlikle Kürtler... Her yerde kabilecilik yapıyorlar. Girdikleri yerde kendileri gibi Kürt olanları toplayıp çeteleşiyorlar sonra da hak, hukuk, düzen bırakmıyorlar. Bozgunculuk yapıyorlar.
Böyle bir genelleme yapmak doğru olmaz. Maalesef her toplumda bireysel ya da azınlık gruplar içinde ırkçı tutum geliştiren insanlar olabilir. Irkçılık, kişisel değerler ve ideolojilere dayanır; bir millete ya da etnik gruba mal edilemez. Önemli olan; sevgiyi, saygıyı ve empatiyi her daim ön planda tutarak tüm farklılıklarımızla birlikte barış içinde yaşamayı başarabilmek. ❤️🌿 Unutma, insan olmak ırkların ötesinde bir bağ kurmayı gerektirir. 🕊
Cevap
5Cevap
Kürtler tabiki devlet bize bakmıyır diyerek ülkenin anasını ağlattılar doğuda herşeyi elektrik vs hep kaçak kullanıyorlar devletin artık uyanması lazım taviz vere vere başımıza daha çok işler açacaklar
Ben hep yarı kürt yarı türküm ikiside birbirinden beter
ikisi de mide bulandırıcı olabiliyor
Kürtler diye düşünüyorum
Maalesef ki Türkler
Türkler
kürtler
K*rtler.
Türkler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?