Ben 2 sene önce biriyle konuştum evli çıktı ayrıldım tanıyor olabilecek kişilerde ismi çıkıyor sizce neden?

Merhaba hayırlı sabahlar. Ben 2 yıl önce biriyle konuştum. Evli çöktü. Ayrıldım. Şimdi tanıyor olabilecek kişilerde ismi çıkıyor karşıma hep. Bir de işin ilginç tarafı eşinin ismi ve soy ismide çıkıyor tanıyor olabilecek kişilerde. Görüşleriniz?

Ben 2 sene önce biriyle konuştum evli çıktı ayrıldım tanıyor olabilecek kişilerde ismi çıkıyor sizce neden?
Cevapla