AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
O daha çocuktu bunu paylaşman ne kadar doğru kız 15 yaşındaydı
Açiklamaya, bak
Çocuktu da nıe kendinden büyük biriyle çıkıyodu
Aklı nerdeydi bana burada mamal okuma
15 yaşındaki çocuk manipüle edilmeye açıktır. Sizin asıl sormanız gereken soru bu değil. Adam pedofili ve k-til.
Lan adamın suçunun üstünü örtmüyom ben kızlar dio ki ben keko seviyom psikopat seviyorum dio bunları sevenler ölünce de aglamıcaklae
tamam adam hapse girdi 3 yıl yatıp çıkıcak devlet saolsun suçlularu koruyı
Hep bu tipler tarafından katledilmiyor kadınlar, kızlar. Eli yüzü düzgün görünen bir sürü k. til de var. Seçimi zaten yanlış ama daha çocuk yani ailesi ilgilenmemiş ailesinin koruması gerekiyordu. Kimse ölümü haketmez kötü bir şey yapmadığı sürece. Burada bir kız çocuğu ölmüşken sen oh iyi olmuş diyemezsin mesela.
Ve bu kız kendi hür iradesiyle bu adamı reddedilirdi neden oldu sevgili he bilmiyormuydu böyle tip olduğunu bunun
15 yaşındaki bir ÇOCUĞUN kafası seninle bir mi? Zaten ben yaptığı doğru demiyorum ama öldürülmüş kız arkasından konuşamazsınız kötü şekilde
Kızı konuştuğunuz kadar pedo k. tili konuşmadınız daha diyecek bir şeyim yok
Bak ben bu zamana kadar bi kızı sevdim gittim açıldım bakmadı tmmı bende gidip böyle katil olmadım kendimi içkiye vermedim sigara yok karı kız escort yok tamam adam gibi yaşıyoz ama bizim gibiler sevilmiyo ya sıkıcıyız dir
Düzgün konuşup düzgün insanlarla takılan
Akıllaeıda kesiyo hepsinin
Bunun mu kesmedi
Onların da çogunun ailesi ilgilenmiyo sen burada prim kasıyon aw
Kızın olsa senden habersiz bu tiplerle takılıp aynı şey başına gelse oh iyi olmuş diyebilecek misin bakalım. Oradan konuşmak kolay. Ben zaten kızın yaptığına hatalı dedim. Öldürülmüş ama ölünün arkasından bu şekilde konuşulmaz.
Ben bakamayacagım çocugu yapmam
Ruhun bile duymaz gizli gizli yapar.
Yaparsa da çeker cezasını allah demiş yanlışlaa dogruyı zaten
Valla ben öldürmem ama ölünce de üzülmem yapmasaymış yanlışın arkasında duramam
Sen dikkat ette senin oğlun gidip içip tecavüz etmesin birine
Merak etme doğurma gibi bi isteğim hiç bir zaman olmadı zaman kötü zaman
Söylediklerim hakkında ne düşünüyon
Doğurma ne güzel
La nie takipten çıktın
@denningss
Maalesef insanlar tercihlerinin sonuçlarını yaşayabiliyor
Tabi dogal seçilim hakkı dıe bişi var ama böyle yaparlarsa ölürler ve bi gram üzülmem
Evet bende onu diyorum adam 10 km uzaktan ofsayt tipine baksan anlıyorsun aynı şeyi düşünmüştüm
Kimse kusura bakmasın bu kız çocuk olabilir ama böyle çok kadın var kendilerine yazık ediyorlar. Şöyle de bir şey var erkekler de bu kadsr serbest olmamalı biraz babadan anneden korkmalı en az kız kadsr uzerinde durmalı bence
Üsteki kızın cevanına baksans bi ya
Gidip keko seviyolar ölüyolar sonra
Knk.
Biraz mantıklı düşünmek gerekiyor bunun erkeği kadını yok. Her şeyin suyunun çıktığı bir dönemde kendimizi korumalıyız. Tamam bu kız çocuktu belki çabuk kandirildi ama bunu yetişkinler de yapıyor. Çocuk her fotoğrafta uçuyor bildiğin Allah bilir hangi kafayla yaptı hadi hiç sabıkası olmasın içtiği o zıkkımın etkisinde annesini kesen var yani.
O kızda ne, işi var, onla çıkıyo
Diyorumya kendimizi korumalıyız cocugumuzu korumalıyız hani o çocuktu kandı ailesi nasıl müdahale etmiyor. adam sabıkalı ama elini kolunu sallayarak geziyor zaten
Ve sonu cinayet kadın cinayetlerine son ❗❗❗
Çıkmasaymış kızda erkek Ted'e suç var devlettede
Ama neymiş keko olmadan olmazmış
Kıza suçum var dememiştir büyük ihtimalle suçunu da geçtim öldürmesi mi gerekiyordu sırf kız onu sevdi diye öldürülmek mi bunun karşılığı
Keki olmasa bile karşı taraf bu öldürmesine bı engel degik
Lan fotodaki açıklamaya bak
Valla bu tiplerle çıkanlar ölüyo zaten
Baktım diyebilir ama nerden bilebilirdi öleceğini ben düşünceni yanlış buluyorum bir erkrk çok masum gözüksede öldürüyor çok suç kaydı olsada
Olayın tiple alakasi yok sen canım mısın
Slk mısın
Karakter meselesi bu
Savunmuyom aq
Kes sessini kadınlar kızlar hakkında düzgün konus
Tipe bak 20 tane suç kaydı var görünce anlıyon zaten sen nediyon
Ya olay bı kekonun öldürmesi mi Allah aşkına o kız öldü adam keko muydu diye mi bakalım suç kaydı var serbestçe dolasmis
Ayrıca kız 15 yasında ne işi var 20 yaşındaki hanzoyla reddebilirdi çıkmayabilirdi
Görünüş evet kötü ama o sevince kör olmuş demekki
Sinir ettin lan beni sana 15 yasında bi sürü kız gösteririm
Hepsinin eli yüzü düzgün
Oturmasını kalkmasını bilen
Awq sevmiş sevmiş neyini anlamıyon
Düzgün tiplerle takılan insanlar
Lan neyini sevmiş sevmişşe ölmeyide hak etmiş sevmeyin
Genelleme yapma uçarım sana şurdan
Düzgün insan sevin çok mu zor lan
Bu duruma laf edicegine adalet için bisiler yap
Vardır düzgün
Tercih meselesi ya sabır
Adaletinide s2km ya adalet yok ki suçlular dışarda masumlar içerde
Ne hak etmesi delirtme insani
Düzgün insan vardı da kızlar mi sevmedi
İşte adalet yok ama sesimizi duyurmamiz lazım
Bak ben tmmı içki sigara alko yok kullanmıyom karı kız yok escort yok ama kızlar bana bakmıyo bi pç arkadaşım var sen yaz, dedim kıza çocuk pç ya hani kızla seks kınusuto sevgili oldular lan kızda kapalı
Anladınmı durumu efendi erkek sevilmiyo
Se vil mi yo
Krko seviyonuz, sonra ölüyonuz
boş ver ne diyim şimdi olan olmuz
Aklı s2knde sadece seks için sizle olan insanları seviyonuz
Efendi erkek sevilir
Noldu laf atmayı kestin bana haklımı çıktım bacım
Hehe nerde seviliyo lan
Bak saygimi bozmamaya gayret gösteriyorum ama her kız aynı değil genelleme yapıp durma sabrım var benimxe
Laf atmıyorum sana sen mecbur bırakıyorsun beni
Benim bi tanıdıgım abimde araba var BMW tmmı arsa tarla parası var iş yeri var çok efendi biri ama sevdiği kız buna demişki böyle olma ben şerefsiz seviyom
Ben sana laf atmıyom çogu kız öyle
O kızın canım cidden canım
Sansürluyo
O kızın mlligi
Ben temizim aw bizim nıe yok ha o kadar pç arkadaşım var içiceler hepsi ama daha konusmuyom tabi hepsinde manita var
Attım
Hepsi takılmalıktir ben umursamazdim senin yerinde olsam
Benim zoruma gidiyor ya
Kendi tercihleridir sonra ölüyorlar falan işte
Bende onu diom olm ben bunlara üzülmem ölsünler daha çocuk kendisinden büyük biriyle nie çıkıyo madem
doğru evet