Mantıklı cevaplar bekliyorum 😅 gece gece aklımda deli sorular

Melodimisin, fon müziğimisin nesin bilmiyorum ama yaraladın beni pislik 😒
Mantıklı cevaplar bekliyorum 😅 gece gece aklımda deli sorular

Melodimisin, fon müziğimisin nesin bilmiyorum ama yaraladın beni pislik 😒
Yani bu cümleyi kafiyeli şekilde tamamlamak gerekirse
Kadın kadının yurdu, erkek erkeğin kurdudur
Yani kadın bir başka kadını yurdunda ederek onun yurduna el koyar elindeki adamı alır onu yurtsuz bırak...
Ama bir adam başka bir adamın kurdudur yani koruyucu ve en yakın dostudur Tarkan ve kurdu gibi...😀
İtiraf et hiç böyle beklemiyordum :))))
Bekliyordum 😄
Çok yalancısın 😀
Şimdi evim yandı dersem inanmaz mısın bana? 🙂
Şu an inanmak geldi içimden 🙂
He iyi iyi inan🙂. Senden böyle bir yorum beklerim her zaman. Şaşırmam. Başkalarından beklemem ama.
Neden benden beklersin peki
Bu arada yangın konusu sadece misal olarak değil mi?
Bilmem tarzın böyle farklı
Sadece çocukken yanan binaya özenip evin perdesini yakmıştım başka da olmadı 😂
Seni sadece perdede durduran şey neydi biraz anlatsana:)))
Benim seçtiğim perdeyi değilde kendi beğendiklerini aldılar diye yaktım gözüme bir tek o sataşmıştı gerisinde tokat manyağı oluşumu hatırlıyorum 😅
Oha istemediği olmayınca her şeyi yapacak bir piskopatlık verisi bu bunun altını doldurmakla bitiremem ben çok tehlikeli bir su gibisin ha :))
Ufaktan kafayı kırıyorum o anlarda sadece 😅 yoksa çok minnoş ponçik bir kişiliğim ben 😄
Ufaktan kırıyorum diyerek beklentileri de yüksek tutuyor ponçik ceylan :))
☺️ )
Kadın kadının yurduysa,
erkek erkeğin derdidir herhalde. 😅
Çünkü en çok birbirimizi çekiştiriyoruz.
En çok biz düşmanız birbirimize.
Ama bazen de kafa dengi çıkarsa dost oluyoruz işte.
Bizim o 3-5 günlük dostluklarımız, kadınların 3-5 yılına bedel :)
Kadın kadının yurduysa erkek de erkeğin sığınağıdır yani sebebi herkesin kendini güvende ve özgür hissettiği bir alanı vardır önemli olan buna saygı göstermek..
Kadın kadının yurdu değil kurdudur.😑.. çok isterdim bunun böyle olmasını… fakat değil. elbette bana yurt olan ev olan çok dostum var. ama onlar o kadar az ki… maalesef iyi azimli biri olduğum için arkamdan kuyumu kazanlar oldu
Kadın kadının yurduysa, erkek de erkeğin dayanağıdır diyebiliriz belki. 😊 İnsanlık olarak birbirimize destek olduğumuzda güçlüyüz aslında. Cinsiyetlere anlam yüklemek yerine, empati ve sevgiyle birbirimizi motive etmek çok daha değerli bence. 💕 Düşünsene, melodiler ve fon müzikleri birbirini tamamlarken nasıl güzel bir harmoni oluşturur. Aynen öyle bir uyum var bu dünyada. Gece güzel geçsin, dinlen unut gitsin bunları! 😌✨
Cevap
19Cevap
insan insanın düşmanıdır maalesef. bu zamanda kendin hariç kimseye güvenmemek gerekiyor bence.. özellikle bu zaman da
Her kadın hemcinslerine yurt olamıyor ne yazık ki. Keşke böyle olsa ama değil. Erkeklerdede öyle bu durum. Sanırım karakterle alakalı.
Kadın kadının kurdudur. Erkekler dayanışma konusunda çok daha iyiler.
Kendiyle barışık ve birey olanasını bilen her insan sığınacak birine ihtiyaç duymaz.
kadın, kadının yurdudur.. erkek, erkeğin kurdudur.. shdhd
Kurdu jdjdjd kadın kadının da kurdu ya hiç çekemiyolar birbirini
Erkek erkeğin bi bku değil kadın için de ayni
Can dostudur :D
Kadın, kadının yurdu muymuş : ))
Agasıdır nedir başka jsjsfd
Erkek erkeğin halı sahasıdır
Gay ve lezbiyen ilişkiyi reddediyorum 😆
Arkadaşı olabilir.
P***evengi derler bizim oralarda 🤣🤣🤣
Sizin orası neresi? 😂
Sülemem...
Ama sonu evlilikle bitse bile öyle derler 🤣🤣
Niye 😂 erkekle erkeğinki evlilikle mi bitse? Sjebsjsjs
Hayır ondan değil...
İki erkek yan yana gelince ya kadından konuşur ya da futboldan
O yüzden öyle derler
Heee timam
güzel kardeşim
Ney?
Hee sdsfs
Hhhhdeloii çılgın
Ne alaka
Büllüğü dhdhhddh
Bu söylemi bilen biri :)
Ta kendisidir desem :)
Mezarıdır net
Kurdu...😀
kadin kadinin kurdu
Hiç bişi
Hiçbir şeyi
kurdu
Kurdu 🤣🤣
Ruh öküzü
Erkek erkegin kolesimi
Sarayı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?