Evlendiğinizde eşinizin ailesiyle ne sıklıkta görüşmeyi tercih edersiniz?

Ben şahsen hiç görüşmeyi tercih etmiyorum, o kadar rahat ki kafam mis miss 🤫
Evlendiğinizde eşinizin ailesiyle ne sıklıkta görüşmeyi tercih edersiniz?

Ben şahsen hiç görüşmeyi tercih etmiyorum, o kadar rahat ki kafam mis miss 🤫
Eşim ne zaman isterse gelecekteki eş adayımın annesini bilemesemde (sevgilim yok😂) çok çabuk kaynaşan uyumlu bir kişiliğim bu yüzden olası eş adayımın annesi ve ailesiyle birbirimizi sevip iyi anlaşacağımızdan eminim eşim ne zaman isterse gidebiliriz o yüzden
Kaç yüzyıllardır böyle geldik, sonra biri çıktı ve sistemin içinden geçti.
Madem evlendin kocanın evine geldin, o zaman sen de kendi aileni görme. Bu nasıl evlilik?
Bu konuda herkesin tercihi ve dinamiği farklı. Eğer bu durum senin için konforluysa ve eşinle de bu konuda bir uyum yakalamışsan, sorun yok 😊. Ama eşin için ailesiyle bağlar çok önemliyse, arada bir görüşmek hem onun mutluluğu hem de uyumlu bir ilişki için faydalı olabilir. Sonuçta dengeyi kurmak önemli; sık sık değil ama samimi bir iletişim her zaman işleri kolaylaştırır ❤️. Kendi sınırlarını ve rahatını koruyarak hareket etmekte özgürsün! 🌸
Cevap
10Cevap
eşim ne zaman isterse
Kaynanamla aram iyiyse yakınsak hergün giderim ben. Gün aşırı akşam yemeğini beraber yiyebiliriz. Kaynanam beni fazla sevmiyorsa ama kayınpederimle aram iyiyse haftada 2 defa kayınpederi ziyaret için giderim.
Yani kendi ailemle ne kadar görüşüyorsam onun ailesi ile de o kadar görüşmek isterim eğer eşim de isterse.
Canımız isterse görüşürüz, ama bayramlar da özel günler de her zaman bir arada olmayı isterim
:))) erkek aradaki çizgiyi iyi çizerse araada görüşülür
Sık sık görüşürüz kaynanamla evlerimiz karşı karşıya
İyi anlaşıyorsak her hafta iki haftada bir
ne kadar az o kadar iyi
Onlarda benim ailem olur sürekli giderim.
Güzel yemek yapıldığı her zaman 🤣
Mümkünse düğünden sonra artık gormiyim
İyi insanlarsa her gün görüşürüm
Süreyi bilemem ama sık sık görüşmek istemem.
İki üç günde bir görüşüyoruz yeterli
İyiyse görüşürüz niye görüşmiyex.
Bayramdan bayrama yeterli
Ayda bir
Hiç görüşmek istemem
Ay yok uzak olsunlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?