Eşinizin ailesiyle ne sıklıkla görüşüyorsunuz?

Eşimin ailesiyle aram çok iyi değil bu sebepten çok sık görüşmek istemiyorum. Eşimde sağolsun anlayışla karşılıyor bu yüzden genelde 2 haftada bir gidip görüşüyoruz bazen 3 haftayı bulduğu da oluyor eşimin iş durumuna göre, kayınvalidemse surat yapıyor neymiş 2 haftada bir anca gidiyormuşuz. yaşadığımız yerin arası 40 dakika sürüyor , sizce 2 haftada bir gitmek normal değil mi?
Eşinizin ailesiyle ne sıklıkla görüşüyorsunuz?
Cevapla