arkadaşlar iyi geceler, kafama takılan bir konu var size ondan bahsedeceğim. sizce ben mi abartıyorum?
üniversiteden yakın bir arkadaşım var hep birlikteyiz, memleketlerimize gitsek bile iletişimdeyiz. neyse eski sevgilisiyle barıştı sevgilisi de alanya da yaşıyor. bugün bana otobüste bir yere giderken fotoğraf atmış ben de anlamadım başta, hiçbir açıklama da yapmamış. sonrasında sordum sen harbiden nereye gidiyorsun diye “Alanyaya” dedi yani sevgilisinin yanına gidiyormuş. böyle bir muhabbet vardı ancak gideceğini bilmiyordum. sonra şaşırdım ben de hiç haberim yok dedim. “aklıma gelmedi kız” yazmış “zaten 3 günlük bir şey” demiş. sizce söylemesi benimle bunu paylaşması gerekmiyor muydu? güya beni yakın arkadaşı olarak görüyor ama bana söylemek aklına bile gelmemiş. ben de hiçbir şey demedim iyi yolculuklar dedim geçtim ama şahsen çok kırıldım. böyle bir şeyin haberini vermesini beklerdim. kendi başka bir ilde yaşıyor başka bir ile gidiyor ayrıca tatile de gitmiyor sevgilisinin yanına eski sevgilisinin yanına yani. o kadar barıştıklarından vs. haberim vardı. bana hiçbir şekilde hiçbir şeyden bahsetmemiş. sizce haksız mıyım bu kırılmada? yorumlarınızı bekliyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer