Kardeşimin askerde samimi olduğu çocuk detaydaki gibi yaptı siz ne düşünüyorsunuz?

Kardeşim bedelli askerlik yaptı yani her yaştan insan var, samimi arkadaşı kaç yaşında bilmiyorum ama çok yakışıklıydı çok etkilendim bakıyodu da neyse kardeşimin yemin töreni oldu gittik ailelere bırakılınca askerler kardeşimin yanına geldi çay içmeye gideceklermiş sonra kardeşimin şarjı bitmişti telefonumu ona verdim arkadaşını filan aramıştı benden. Neyse bunlar otururken babamı aradılar çocuk otururken uçağı kaçırmış bizle gelmek istemiş (ben pek inanamadım) bizde 5 kişi olacaktık dönüşte arabada. Babam da yol ücretini verelim de oğlum 5 kişiyiz dedi.(telefonu kapattıktan sonra kızlarımın yanına oturtamam dedi kıskanmış) neyse bizle gelmedi sonra gece 00.15 te o çocuk benim telefonumu aradı whatsapptan ben fotoğrafını benzetemedim, askerde sakal yok ya, açmadım. Sonra adımı nerden öğrendiyse mesajda Elif abla emre telefon aldığında beni arayabilir mi? Yazmış gece gece. Bende şuanda uyuyor uyanınca söyleyeyim olur mu yazdım. Olur abla yazmış. Ama hani laf atmak için mi yazdı bana bilmiyorum. Sonuçta konuşmak tanışmak istese başka ne yapabilirdi ki? Siz olsanız ne yazardınız? Ve siz ne düşünüyorsunuz?

Kardeşimin askerde samimi olduğu çocuk detaydaki gibi yaptı siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla