Neden arkadaş edinemiyorum, 7 yıllık arkadaşımla birbirimizi engelledik?

Benim neden arkadaşım yok? Ya da neden beni asagiliyorlar? Neden hiçbir şey olmamış gibi her yerden engelleyip çıkarabiliyor? Hic kimseye kazık atmadığım halde. 22 yaşındayım. Beni daha fazla üzen bir şey yok. Bunları hak ediyor muyum? Her zaman destektim her zaman motive ettim.
Neden arkadaş edinemiyorum, 7 yıllık arkadaşımla birbirimizi engelledik?
Neden arkadaş edinemiyorum, 7 yıllık arkadaşımla birbirimizi engelledik?
Cevapla