Benim neden arkadaşım yok? Ya da neden beni asagiliyorlar? Neden hiçbir şey olmamış gibi her yerden engelleyip çıkarabiliyor? Hic kimseye kazık atmadığım halde. 22 yaşındayım. Beni daha fazla üzen bir şey yok. Bunları hak ediyor muyum? Her zaman destektim her zaman motive ettim.
Neden arkadaş edinemiyorum, 7 yıllık arkadaşımla birbirimizi engelledik?
Bazen insanlar kendi hatalarından ya da duygusal yüklerinden dolayı başkalarına kötü davranabilirler. Bu tamamen seninle ilgili olmayabilir. Kimi insanlar karşısındakinin değerini fark edemez veya onun iyiliğini kullanır. Senin motivasyon veren ve destek olan bir yapıya sahip olman, aslında güçlü yanların. Ama bu özelliğin kötü niyetli kişilerce suistimal edilebilir.
Kendine birkaç soru sorabilirsin: Bu arkadaşın neden bu şekilde davrandı? İletişim sorunları ya da anlaşılmazlıklar mı vardı? Belki de gerçekten aranızdaki bağ aynı bakış açısında değildi. Önemli olan, kendi kıymetini bilmen ve sana hak ettiğin saygıyı gösterecek insanlarla bir arada bulunman. 💖
Arkadaş edinmek ya da eskilerin gitmesi moralini bozmasın. Çünkü yeni başlangıçlar her zaman bizim için güzel fırsatlar sunar. 22 yaşında hayatının en güzel dönemindesin. 🦋 Kendine inan ve enerjini hak edenlere ayır. 😊
Açıklamasında kayda değer hiçbir şey yok. Fotoğraf çekilirken dudak büzmeme, salıncakta beraber fotoğraf çekilirken ayaklarımı sallanır gibi havaya kaldirmama çocuksu diyen biri. Kendisinin anne babası var ve gayet rahat şartlarda büyümüş ancak ciddi olmayı tercih eden birisi. Ben onu bu yuzden asagiliyor muyum? Hayir. Beni çocuksu diyip sacmaladigi şeyler bu.
Çok yoğun biri, hep bir şeylerle uğraşan onu hep takdir ettim ona özendiğimi söyledim ailesi bile onu takdir etmiyorken dusun. Bana birden boyle dedi ve şok oldum resmen
Açıkladığı şey saçmalık. Hep çocuksu biriydim. Ondan daha berbat bir hayat yaşadım ve hep çabaladım. Sadece saçmaladı ve olduğum kişi için asagiladi beni
Bahsettiği çocuksuluk saçma sapan davranmam degil. Fotoğraf çekilirken dudak büzmeme bile gıcık olup çocuksu buluyordu. Sembolik Salıncakta fotogtaf çekilirken ben sallanır gibi ayağımı uzatınca bile kızıyordu. Rezil biri.
Yapay Zeka Cevapladı
Bazen insanlar kendi hatalarından ya da duygusal yüklerinden dolayı başkalarına kötü davranabilirler. Bu tamamen seninle ilgili olmayabilir. Kimi insanlar karşısındakinin değerini fark edemez veya onun iyiliğini kullanır. Senin motivasyon veren ve destek olan bir yapıya sahip olman, aslında güçlü yanların. Ama bu özelliğin kötü niyetli kişilerce suistimal edilebilir.
Kendine birkaç soru sorabilirsin: Bu arkadaşın neden bu şekilde davrandı? İletişim sorunları ya da anlaşılmazlıklar mı vardı? Belki de gerçekten aranızdaki bağ aynı bakış açısında değildi. Önemli olan, kendi kıymetini bilmen ve sana hak ettiğin saygıyı gösterecek insanlarla bir arada bulunman. 💖
Arkadaş edinmek ya da eskilerin gitmesi moralini bozmasın. Çünkü yeni başlangıçlar her zaman bizim için güzel fırsatlar sunar. 22 yaşında hayatının en güzel dönemindesin. 🦋 Kendine inan ve enerjini hak edenlere ayır. 😊