Yaşadığınız yerin insanları nasıl kişiler?

iyi ve kötü özellikler olacak şekilde sıralayabilir misiniz?

kendim üç buçuk yıldır trakyada bir ilde yaşıyorum, ilk söyleyeceğim şey buranın halkı gerçekten çok kibar, nazik insanlar. ama bi o kadar da gösteriş ve statü düşkünüler. hep bunu aldım şunu sattım oğlumu everdim kızım şu okulu kazandı vs... manevi bi konu konuşamıyorsun hep yaptım ettim mevzuları konuşmak istiyorlar. o yüzden içim sıkılıyor ruhsuz bi memlekette yaşıyorum sanki

Yaşadığınız yerin insanları nasıl kişiler?
Cevapla