Kadına kendisi bile olmayı çok gören bir toplumda yaşadim. ?

Kısa zamanda gitmeyi düşünüyorum artık bu ülkede nefes alınmıyor. Ayrı yasmaya İzin vermiyorlar verseler erkelerden huzur kalmıyor. hep bir baskı. Üç yıl önce yurt dışına cikmistim ve fırsatım olunca bir kaç kez çıktım ordaki kadinlarin hayatlarını gördüm. Ayakları üzerinde huzurla sinir hastasi olmadan insanca kadınca kimliklerini değiştirmeden yasiyorlar hatta bunu yapmayan kadınlara beceriksiz olarak bakıyorlar. ama kaosa geri donuce çok mutsuz oldum. Tüm işlemlerimi bitirdim ailemin haberi yok. Eminim söylesem izin vermezler. Toplum daha kötüye gidiyor kadınlara saygı yok. İnsana saygı yok hayvana yok. Evlensen aldatan aldatana. Evlenincede seni sana bırakmıyorlar. Herşeyin değişiyor. Başkasının hayatını yaşıyorsun. Bu ülkeden sadece turistler değil kendi insanida kaçmaya başladı. Düzelmesi gerekiyor. İçimi dökmek istedim çok mutluyum ama hala burdayim. Sizin bu toplumdaki hayalleriniz ne kavusabildinz mi?

Kadına kendisi bile olmayı çok gören bir toplumda yaşadim. ?
Cevapla