Kapalı bir kadın olarak bu kadar üstüme gelinmesinden bunaldım?

Ben kapalıyım ama dört dörtlük asla yapamıyorum kaldı ki doğru olan benim de diyemiyorum. Fakat o kadar koyu islamcılar var ki hoşgörü eksikliği olan kadın tesettürlüyse fotoğrafını koyamaz. İşte bileklerin gözükmüş yok bol pantolon giy bu nasıl kapalı bıktık sizden açıl daha iyi bir ton şey insanlar pusu kurmuş acaba nerede yanlış yapacak diye bekliyor bir de İlahiyat okudum. Dahada dikkat etmemi bekliyorlar. Ciddi manada yoruldum. Bazen diyorum nefes almak istiyorum özgür olmak istiyorum. Kaldı ki ailem halalarim ablam kardeşim ful açık benim ailem açılsam üzülmezler bile... Toplumun bu kadar baskılamasından yoruldum. Açık olan bir kadına bunu yapamazlarken neden bize bunu yapma cüretinde bulunuyorlar

Kapalı bir kadın olarak bu kadar üstüme gelinmesinden bunaldım?
Cevapla