Yakışıklı erkekleri çok kıskanıyorum. Canıma mı kıyayım?

Ben çirkin ve özgüvensiz biriyim. Yaşamaktan gram zevk almıyorum. Yakışıklı erkeklerin hayatını çok kıskanıyorum. Her kız onlara ilgi duyuyor. Beğendiği her kızla çekinmeden gidip konuşabiliyor. Artık intiharı bile düşünüyorum. Her günüm eziyet ve acı çekerek geçiyor. Sadece içimi dökmek istedim.
Yakışıklı erkekleri çok kıskanıyorum. Canıma mı kıyayım?
Cevapla