Yakışıklı erkekleri çok kıskanıyorum, ne yapmalıyım?

Çirkin sayılabilecek biriyim. Özgüvenim sıfır. Kızlarla 2 kelime dahi etmişliğim yok. Yakışıklı olan erkekleri çok kıskanıyorum. Bütün kızlar onları arzuluyor. Ben evlenene kadar kız eli bile tutamayacağım. Tabi evlenecek birini de bulabilirsem. Kendimden tiksinir oldum. İçimi dökmek istedim. Teşekkürler.
Yakışıklı erkekleri çok kıskanıyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla