Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. yani söyle örnek vereyim. evde köfte var ama makarnada var sen makarna yiyon. kızlarla da hani arkadas olmak matah bi şey değildir erkek icin. diğer erkekler tarafından dalga gecilir hatta. ooo ahmet yine kanka olmussun şu yeni gelen kızla. oglum biriyle de sevgili ol yaw. hani evlilik aşk sevgililik cinsellik olmucaktır o zaman dersin ki madem kanka olalım. bakarsın yarın bana bi kıyak yapar kız ayarlar. bi hayrı olur vs. işte su mekana girmeye kız lazım. dam olarak. o acıdan faydası olur der. bugun bi ekrekle kanka olursan o bence sunu der icinden. sevgili olsak daha iyidi be.
04 Yorumla- 9 ay
Ne alaka be kardeşim, insan arkadaş olmayı da tercih edebilir bu dalga geçilecek bir durum değil, ya da sevgili yapmak övülecek bir şey değil, bazı kadınların arkadaşa ihtiyacı olur, duygusal bir şeyler yaşamak istemez, yıllar sonra misal lisedeki arkadaşını görür kız, oo ahmet napıyon der iki kahve içer, dostluğun anlamını unutan sizsiniz.
- 9 ay
Yemeği bile cinsiyete bağladınız bravo, makarnayı sadece kadınlar mı yer, ayrıca kankalarına da zaman ayırır bu adam, hergün bu kız ile görüşmez zaten.
En İyi Cevaplar
9 ayYani arkadaşlık insana çok bir şey katmıyor, ne de olsa eninde sonunda bitiyor ya taraflardan biri farkkduygular besliyor karşı taraf istemeyince bitiyor ya da bir taraf sevgili yapınca devreye kıskançlık giriyor. Karşı cins arkadaşlığı ancak çocuklukta mümkün bir de olursa okul ya da iş arkadaşlığı olur o da belirli sınırları aşmamak arkadaşlığı dışarı taşımamak şartıyla.
00 Yorumla
Kendini bilmez abazan erkeklerin tavrıdır o şahsen benim gerek iş hayatımda gerekse de sosyal çevremde sadece arkadaş olduğum gördüğüm kadınlar var. O yüzden asla genelleme yapmamak lazım. Bu kadınlar içinde geçerli çoğu kadın aşırı maddiyatı düşünüyor diye tüm kadınları aynı kefeye koymamak gerekli.
00 Yorumla
9 aykendi açımdan düşüniim, neden.
birincisi, evli olunca, arkadaş oabileceğin kadınları da eşin bi güzel biçiyor :D
ikincisi, zaman ayıraibileceğin diğer bir kadının, farklı bişey olması gerekiyo bu durumda, arkadaşa zaman ayıramıyosun
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Bu konuda erkeklerin farklı bakış açıları olabiliyor. Kimi erkek, kadınlarla arkadaşlık kurarsa duygusal bir bağ oluşacağından ya da karşı cinsle arkadaşlığın yanlış anlaşılacağını düşündüğünden çekinebiliyor. Toplumsal normlar ve erkek-kadın ilişkisine dair önyargılar da bu durumun tetikleyicisi olabilir.
Ama aslında arkadaşlıkta cinsiyetin önemi yok! 😊 İnsanlar, birbirlerini anlayan, destek olan ve zaman geçirmekten keyif aldıkları kişilerle arkadaşlık kurmak ister. Erkekler ve kadınlar arasında da pek tabii harika dostluklar olabilir. Önyargıların ya da geçmiş deneyimlerin etkisiyle bazı erkekler bu konuda mesafeli olabiliyor sadece. 🌸
Sen asıl, gerçek bir dosttan ne bekliyorsun ona odaklan derim! 😊00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
76Cevap
9 ayÇünkü çoğu erkek, bir kadının ruhuna dokunmayı, sadece bedenine yaklaşmak sanıyor… Arkadaşlığı, içinde arzu olmayan bir durak zannediyor. Oysa kadınla dost olabilen erkek, gerçekten büyümüştür; onun gülüşünü seyrederken niyetini bozmadan yanında durabilendir. Ama dürüst olalım; herkesin harcı değildir bu incelik… Kadının zekâsına, derinliğine, sessizliğine hayran kalıp da, onu sadece bir “dost” olarak sevebilmek yürek ister. Ve ne yazık ki, çoğu erkek henüz yüreğini değil, yalnızca egosunu büyütüyor.
40 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Kadin güzelse , diksiyonu konusmasi etkiliyorsa zor. Arastirmalara göre testesterondan dolayı erkekler bayanlara göre arkadaş kalmakta daha çok zorlaniyormuş.. Nötr duyguya sahipse iki taraf gayette olunur arkadaş ama insan olarak değil de karşı cins olarak bakılıyor genelde bu da hoşlanmaya kaçınılmaz hale getiriyor biraz
30 Yorumla
9 ayBende erkeklerle arkadaşlık kurmaktan hoşlanmıyorum kadınlarla olan arkadaşlığımda zaten her şeyi yapıyorum ve daha eğlenceli üstelik tacize uğrama ihtimalin yok. Ama ne zaman bi erkekle arkadaşlık ilişkisi olsa sonu b@ka çıkıyor ya duygusal yaklaşıyor ya da cinsel yani erkeklerle arkadaşlık çok gereksiz.
12 Yorumla- 9 ay
Al benden de o kadar, hep amaçları cinsellik, ama insan bazen diyo ki hiç mi cinsellikle aşkın dışında sadece arkadaş olmak isteyen bir erkek olmaz, yani bu biraz çıkarcılık gibi geliyo bana, nasıl desem erkek kadının hayatına hoşlandığı şeylere başarılarına vs odaklanmak yerine ihtiyacını karşılama çabasına düşüyo, gerçekten aşıktır orası başka çünkü o zaman yüreğine söz geçiremez insan ama cinsellik duygusallığın olmadığı bir ihtiyaç sadece ihtiyaç, o tür erkekler için farketmez ayşeyle olmazsa fatmayla olur, bu durumda neden kendimi kullandırayım,
- 9 ay
Yanlız Kadın yerine Hızurlu Kadın olsaymış daha iyimiş 🙃
9 ayBir kısmının arkadaşı var aslında, bir kısmı ise kadınlarla arkadaş olabilecek iletişime sahip değil, bir kısım da arkadaş kalamadığı için bunu başaramıyor. Fakat bir grup var ki bilerek ve isteyerek kadınlara ilgi duysalarda mesafeli duruyorlar. Artık too woke mu desem onlara stoacı mı desem bilemedim. Belki de kendilerini the game felsefesine kaptırmışlardır.
21 Yorumla
9 ayKim demiş? Bu zamana kadar pek çok kız arkadaşım oldu. Gerek iş hayatında gerek özel hayatımda. Kadınla arkadaşlık kurmayan erkekler genelde kendine güvenmeyen erkeklerdir. Her kadına sulanan hallenen erkek tabii ki kadınlarla normal ilişki kuramaz.
00 Yorumla
9 ayGenel olarak arkadaş olmayı tercih edenler için iki mevzu var ya yatağa atma çabası ya da kanki olayım çevrem olsun mantığı. Yoksa kolay kolay erkek olmaz olmamalı da bence zaten çünkü ilerisi birisinden birisi sevgilisi de olsa gönül kaptırıp gidenler olur olmaz
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)9 ayÇünkü "erkekle erkeğin kavgası karakolda,
Kadınla erkeğin kavgası yatakta biter " demiş eskiler...
"Biz sadece arkadaşız" diyen kim varsa arkadaş gibi davranınca "*KÜZ!" dedi...
Özetle kadınla erkekten arkadaş olmaz!!!
01 Yorumla
Cevap sahibi9 ayYa da şöyle diyim :
" Pazularına arkadaşça dokunuyorum" diyenleri duydu bu kulaklar...
Sonra "Hasan da arkadaşım hiç sein gibi davranmıyor bu nasıl arkadaşlık?" diyince arazi oldu hepsi 🤣🤣
- Aile & Toplum konusunda 601 cevap paylaştı.
9 ayKendini bilen erkek ileride ne olacağını duygularının hangi yönde şekil değiştireceğini bilir kadın erkek arkadaşlığı bana da saçma gelir ister istemez erkek içgüdüsü ileride onu başka hallerde görmek isteyecektir bunu inkar eden erekek değildir 😄
10 Yorumla Zorunda mı?
Ayrıca kadını arkadaş görürse ortadogu kafasına göre kendi ile eş görmüş olur. Ortadogu böyle bir mantığı hiçbir zaman kabul etmedi
04 Yorumla- 9 ay
Kadın erkekle cinsellik yaşamak zorunda mı peki
- 9 ay
Bu yüzden Ortadoğu zihniyetini sevmiyorum
- 9 ay
@İnleyennameler
Peki erkek kadınla sadece arkadaş olmak zorunda mı
Ben şahsen bir erkekle kadın arkadaş olamaz diyorum çünkü birinden birinin illaki gönlü kayar 🤷🏻♀️
32 Yorumla- 9 ay
Öyle olur evet, dahada derinleştiririm konuyuda gerek yok yaşayıp görsünler
Gizli Üye(30-35)9 ayFarklı cevaplar verilebilir buna kendine sormak lazım bazısı da mal gibi seni pek beğenmediyse (kendisi kim köpekse) ondan hoşlanırsın falan diye yapıyor bunu he paşam sana yanıverdik hemen sa dedin diye
20 Yorumla
9 ayYaşıyları ile zor ama kendinden yaşça büyük karşı cins ile arkadaş olabilir tabi herkes bir değil şahsi görüşüm bu benden yaşça büyük insanlara saygı duyarım
01 Yorumla- 9 ay
Realm kombosuna dayana biliyorsa yaş fark etmiyor tabi 🤣
Bu erkekten erkeğe değişir. Bence bir erkeğin karşı cinsten en iyi dostu, arkadaşı, sırdaşı vs eşidir. Karşı cinsten başka arkadaşı olmamalı. En fazla iş arkadaşı.
00 YorumlaÇünkü sevgilisi olmadıgından özgür ve birden fazla güzel kızlarla gzmek ister zaman geçirmek isterler
10 Yorumla
9 ayBen bile bazı kadınlarla arkadaş olmak istemiyorum ya sjsjsjs yani kişilik meselesi cinsiyetten ziyade
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.
9 aytam aksine benim en yakın hatta en sırdaşlarım kadın arkadaşlarımdır ama öncesinde sevgili flört olmamalı
00 Yorumla
9 ayÇünkü genimizde yok ya tam anlamı ile mesafeli oluruz ya da her şeyi yaşamaya müsait bir birliktelik olur erkekten kadına arkadaş olmaz çok net
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı. Benim kadın arkadaşım daha fazla. Kız arkadaşı olmayan erkekler her gördüğüne takılmaya firsat arıyor.
00 YorumlaOrtak noktamız var ise edebilirim. Misal aynı oyunu falan oynuyorsak erkek ağalarıma yazdım gibi o'na da yazarım oyuna giriyom gel diye.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
9 ayEdiyorumda arkadaş olacak birine denk gelinmiyor artik
04 Yorumla- 9 ay
Öyle bir devirdeyiz ki kim melek kim şeytan belli olmuyo, adamın yüzüne gülerler arkasından kuyusunu kazarlar.
- 9 ay
maalesef guven zor ya bulunmuyor ndir durum
- 9 ay
kolay kolaygüveneni aptal yerine koyarlar
- 9 ay
Aynen ya
9 aybenim arkadaslar hep erkek agalarım hiç yan gözle bakmadı su zamana kadar
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 6,1b cevap paylaştı.
9 ayArkadaş olabilimecek potansiyel de kadına denk gelmiyoruz
00 Yorumla
9 ayBen arkadaş olmak istiyorum ama olmuyo anlaşamıyorum her erkek aynı değil
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 942 cevap paylaştı. Eder ama kadınlar direkt askıntı olarak algılar.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 313 cevap paylaştı.
9 ayBenim öyle bir problemim yok arkadaşlık vs sorun değil
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
9 ayZayıf vücutlu bebeksi okşamalık yüzlü zarif giyimli kadın bulduk da biz mi uzak durduk kız
08 Yorumla- 9 ay
Senin diplomanmı var la
- 9 ay
@Forsmodernnn yok lan
Anaokulu terkim ben - 9 ay
İnternwtten almadın dimi
- 9 ay
@Forsmodernnn yok olum oğlum
Onu Ekrem ve saz arkadaşları yapıyor - 9 ay
Bide akp li o evllddoo
- 9 ay
@Forsmodernnn ötesini bilmem ben
- 9 ay
Belli oluyor
- 9 ay
@Forsmodernnn olmayan beynine soktuğumun pislik gece gece derdin ne anasını xiktigimin oooorruspunun kusmugu... Yorma beni. Xektirrr git şimdi
Çünkü kadınla erkek arkadaş olmaz. Ya sevgili olur ya da işi olmaz 😉
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 312 cevap paylaştı. Çünkü bir erkek, veya bir kadın, karşı cinsiyle arkadaş olamaz; istese dahi!.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı. Erkek ile kadın arasındaki ilişki durumunu bilemem. Arkadaş olmadan başka bişey mi istiyor
00 YorumlaOlunur neden olunmasin 20 yıllık kadın arkadaşım var hala da aynıyız
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
9 ayİyi biriyse aşık olurum o yüzden uzak duraun benden
10 Yorumla
9 ayerkekler ancak dolaylı yoldan tanıdığı kadınlarla arkadaş olabilirler mesela kankasının kız arkadaşı veya eşi olabilir ya da hiç güzel bulmadığı bir kadınla arkadaş olabilir
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)9 aySen ona herseyini zamanını emeğini vereceksin başka bir adam en tatlı yerini alacak 🙄🤔
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)9 ayBazı şeyler karşılıksız olmaz çünkü. Bedava olmaz
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
9 ayGereksiz kasmak gerekiyor kimi zaman. Bir de politik doğrucu ise başa bela
00 Yorumla Sıkıcı gelir kadınlar. Cinsellik olmasa kadınları hiç takmayız bence
20 Yorumla
9 aySıkıcı cünkü bir kadınla arkadaş olmak. Türkiyedeki kızların sorunları cok ve bana hic gelmez arkadaşlık. Hayatımdaki kadınları onun için kaybedemem
00 YorumlaNeden olalım
Mis gibi erkek muhabbeti varken
02 Yorumla- 9 ay
Aman sen olma zaten
Gizli Üye(25-29)9 ayBiz mi maç borsa muhabbeti yapacağız yoksa onlar mı magazin ve kozmetik konuşacak?
24 Yorumla- 9 ay
Ne alaka, illa altına mı yatmak lazım, bahsettiğim şey farklı, yediğin içtiğin ayrı gitmez anasını babasını tanırsın onlar da seni tanır, sen erkek kardeşinle ne konuşuyosun misal ya da abinle.
- 9 ay
Dostluk ya bahsettiğim dostluk bu kadar mı kendinizi yitirdiniz dostluğun anlamını unuttunuz, dost cenaze olur gelir, ölüm olur gelir, başarısını kutlar, sofrasını açar, gezilere gider.
- 9 ay
düğünün olunca kim gelir dostun gelir
Cevap sahibi9 ayAbla ve erkek kardeş hiçbir şey konuşmaz ve sohbet filan da etmez ki? Onların tabi ortak bir hayatı var aynı evi paylaşıyorlar belli ortak konuları vardır ama bir sinemaya gidelim oradan çıkalım bir yerde oturalım laflayqlım filan demez erkek ve kız kardeşler...
Dostluk oluşması için önce arkadaş olunur o arkadaşlık ilerler ve dostluğa evrilir ama kız ve erkek arkadaşlık aşamasında zaten uyum sağlayamaz ortak ilgi alanları olmadığı için. Arkadaş olup makara kukara yapmadan dostluk aşamasına gelemezsin... karşı cins de arkadaş olmaz. Apayrı ilgi alanları bu süreci başlamadan bitirir. Kaçınılmaz bir şey bu. Batı toplumlarında bu tam böyle değilse onun da sebebi oralarda cinsşyet kimliklerinin bwlirginliğini kaybetmesi süreci çok daha önce başlayıp bu anlamda çok daha ileri gittiler. Yani erkeklerin kadınlaşıp kadınların erkekleşmesi sürecinde bizden ilerdeler. O yüzden ilgi alanları da birbirine yaklaşmış olabilir.
9 ayBenim çok kadın arkadaṣım var ama ömrümde hiç sevgilim olmadı.
00 YorumlaŞahsen ben isterim hatta isteyen varsa arkadaşlik etmek isteyen ekleyebilir
00 YorumlaTum sehirle ytr bize Gelince Arkadas iz sadece para yedir
00 YorumlaÇünkü arkadaşlık olarak erkekle yapmayıp kadınla yapacağımız bir şey yok
00 YorumlaAltlarını kontrol edemeyenler tercih edemez
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
9 ayÇekim gücü olduğu için
20 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 421 cevap paylaştı.
9 ayArada bir yürüyebiliyorlarsa oluyorlar
20 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Güzel bulmadığı içindir.
20 Yorumla
9 ayEserde genellikle sonucu yine aşka kayar
04 Yorumla- 9 ay
ya da cinselliğe
- 9 ay
Ee evet öyle. Ama kadında meyilli olmazsa erkek yapamaz demeki kadınlarda ilgi kaybetmemek için bazı şeyleri feda ediyor
- 9 ay
Bazıları yüzsüzlüğün dozunu arttırıyo, ben konu değiştirdikçe herif konuyu cinselliğe çekiyo bilerek.
- 9 ay
Sende onu orada engelle konu kapansin. Ya şimdiki her şey en kısa yoldan cinselliğe bağlanıyor ve bu hic hoş değil
- Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.
9 ayArkadaş ta oluruz ama arada yakınlaşma olursa
06 Yorumla- 9 ay
Ben evlenirsem biriyle bu işin sonunda kocama f*ck olarak mı tanıştırıcam bu kişiyi
- 9 ay
f*ck body
- 9 ay
Yakınlaşma dedik te o boyutta demedim
- 9 ay
Ayrıca tanıştırmak zorunda değilsin
- 9 ay
Öyle bile olsa kocam bu arkadaşlığı sürdürmemi kabul ederse ben o kocaya mezhebi geniş derim
- 9 ay
Ya öyle bir durumda tabiki mesafeni koyacaksın eskisi gibi devam etmeyecek
Gizli Üye(18-24)9 ayTürkçe sıkıntılı dil, en ufak yanlış anlaşılmada olaylar farklı bir boyuta geçiyor. Basitçe özeti
00 YorumlaBen ederim olsa hayır demem
04 Yorumla- 9 ay
Ama nasıl bir arkadaşlık
- 9 ay
Normal arkadaşlık
Gizli Üye(30-35)9 ayAslında olması lazım 😂😅ama bizi bulmadı diyelim
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 6,2b cevap paylaştı.
9 ayÇünkü niyetleri bellidir o yüzden
11 Yorumla- 9 ay
Soruyu tersten anlayan bir arkadaş
Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Aşık oldukları için. d
11 Yorumla- 9 ay
Sana da aşık olunur yani dkdks "d
erkek ve kadın arkadaş olamazz
10 Yorumla
9 ayerkekler egoist kibirli geneli zaten olmaz
00 Yorumla
9 ayNeden etmeyelim oldumu ki de etmedik
00 YorumlaNeden etmeyelim ederiz
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Arkadaş kalmak çok zor
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 490 cevap paylaştı. Çoğu erkek bunu başaramaz çünkü
00 Yorumla- Devamını Gör (50)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer