Kafayı yemek üzereyim lütfen yardım edin ne yapmalıyım?

25 yaşındayım, aile evinde yaşıyorum, işsizim. Evde ruh hastası dolu. Ablam 31 yaşında halen bizimle yaşıyor. Babam sürekli benimle uğraşıyor. Odamın kapısını kapattığımda, neden kapattın deyip kapıyı açıyor. Odamın kapısını kitlememe bile izin vermiyor. Ben normalde Oturma odasında yemek yemeyi seviyorum. Oturma odasında yemek yememi yasakladı, oturma odasında yemek yiyemezsin diyor. Bugün dışarıdan yemek sipariş vermiştim. Bi öldürmediği kaldı. Benim paramla neden alıyorsun diyor, oturma odasında yeme demedim mi ben sana diyor, sanki adam öldürmüşüm gibi muamele yaptı. Ben yediğim her şeyi topluyorum kaldırıyorum zaten. Yani bi insan neden oturma odasında yemek yememi istemez yasaklar anlamıyorum. İş bulmuştum, kafede baristalık yapacaktım. Orada çalışamazsın dedi, çok kötü ithamlarda bulundu. Yok oraya gelenler bana sarkarmış falan filan. Bulduğum işleri de beğenmiyor, sen bul bana iş diyorum bulmuyor. Ablam desen tam bir ruh hastası, sürekli evde birilerine bağırıp çağırıyor, azarlıyor. Kendini bir şey zannediyor, suratını görmekten bile tiksindim. Adam akıllı dışarı çıkamıyorum , dışarı çıktığım zaman bir ton soru soruyorlar , sorguya çekiyorlar , çıktığım zaman hemen eve çağırıyorlar. Daha anlatmadığım bir sürü şey var. Zaten zorla kapalıyım uzun yıllardır. Açılmak için zamanında çok uğraştım ama başaramadım. Babam, açılırsan beni evime giremezsin, sokakta kalırsın , o***** olursun diyor. Benim paramla aldığın yemek haram zıkkım olsun dedi bugün. Ama mesela annemle ablam hep dışarıda yemek yiyorlar onlara sesi çıkmıyor. Arkadaşlar ne yapacağım ben bunlarla? Lütfen yardım edin fikir verin ya
Kafayı yemek üzereyim lütfen yardım edin ne yapmalıyım?
Cevapla