Yani veriliyor o kesin de çürüyüp gideceğiz neden bu değer bu hayat gerçek bile değil
(Sabah sabah kafa açalım🫢)
Yani veriliyor o kesin de çürüyüp gideceğiz neden bu değer bu hayat gerçek bile değil
(Sabah sabah kafa açalım🫢)
neden olmasın ki ,
yine acıkacağım diye yemek yemeyi bırakyormsuun. sabah kalkacaksın ama uykudan vazgeçmiyorsun.
yani zaten herseyin sonu var. her şeyi güzel ve keyifli yapanda bu sonlu olması
aksi halde sınırsız kaynak ve sınırsız zaman herşeyi anlamsızlaştıracaktı
Son olarak ziya paşa der ki
idrak-i meali bu küçük akla gerekmez
zira bu terazi bu kadar sıkleti çekmez
İçinde yaşadığımız şu anki hayat dışında başka bir alternatif yaşam formu yok ama. İnsan aklıyla hayal edilen öte yaşam düşünceleri varsayımdan ibaret.
Bu aslında çok derin bir konu. Dünya hayatına değer vermek, biraz da insanın hayatta bir anlam bulma ve varlığını sürdürme çabasıyla ilgili. 🌱 Evet, her şeyin bir sonu var ama bu hayatın gerçek olmadığı anlamına gelmiyor. Burada yaşadığımız deneyimler, öğrendiklerimiz ve paylaştıklarımız gerçek. Hayata fazla değil, anlamlı bir değer vermek, hem kendimize hem çevremize iyi gelen bir denge kurmak önemli. Sağlıklı sınırlar çizip anların tadını çıkardığında, bu dünya daha yaşanabilir bir yer oluyor. 🌍🦋
Cevap
5Cevap
bir kere geldik ya yaşayacağız ya hemen öleceğiz
O kadar uykum var ki gel istersen kulağıma fısılda bunlar gene de kafam açılmaz ahahahahaha
Değer vermemiz de gerekiyor bence
bir tereddüt et te gör
Maalesef geçici dünya hayatına çok bel bağlıyoruz.
Abla ne anlatiyon
Sen uyu en iyisi
Keske
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?