Biz niye yaşıyoruz ki?

Sosyal medyada 15 yaşındaki zengin ve ünlü çocukları izlerken bunu diyorum. Onlar o yaşta istedikleri her şeye sahip olabiliyor ama diğerleri 22 yaşında kasiyerlik yapıyor. keşke doğmaymışım.

çabayla hayallerine ulaşırsın diyenlerin kendisi hayal kuruyor. torpil ve kan bağının önüne kimse geçemez. böyle bir şey yapamayız.

Biz niye yaşıyoruz ki?
Cevapla