
Komşum şehir dışına çıktı evine bakmam için anahtar bıraktı çiçekleri de susuz kalmasın diye siz verir misiniz. Herkesin benim gibi komşusu olması dileğiyle ( öveyim kendimi)

Komşum şehir dışına çıktı evine bakmam için anahtar bıraktı çiçekleri de susuz kalmasın diye siz verir misiniz. Herkesin benim gibi komşusu olması dileğiyle ( öveyim kendimi)
Bu biraz güven meselesi 🙂
Genelde insanlar evlerinin anahtarını komşusuna şu durumlarda verir
Güvenilirlik Komşu uzun süredir tanınıyor, iyi bir ilişkileri var ve güven veriyorsa.
Acil durumlar Tatildeyken su borusu patlarsa, elektrik kesilirse ya da eve bir şey olursa müdahale edebilmesi için.
Pratik sebepler Çiçekleri sulamak, posta/kolileri almak veya eve girip çıkan ustaları kontrol etmek için.
Ama herkesin sınırı farklıdır. Bazıları sadece aileye verir, bazıları en yakın komşusuna bile vermez. Çünkü sonuçta özel alan ve güvenlik söz konusu.
👉 Sizce, güvenilir bir komşunuz olsa siz anahtar bırakır mıydınız, yoksa içiniz rahat etmez miydi?
Komşumuza evlerimizin anahtarını verip,
"Biz bir hafta yokuz, sen kapıyı açıp çiçekleri sularsın." devrinden sonra, evlerimizin dördüncü katlarını demir korkuluklarla kapatıp, kendimizi çelik kapıların ardına, çift kilitle hapsettiğimiz devirleri yaşıyoruz...😔
Üzülme ya şehir dışına çıkınca sende ver anahtarını sorun değil
Cevap
9Cevap
vermem hayır
Evet uzun süreli bir yere gitmemiz gerektiğinde anahtarı teslim ediyoruz karşı komşuya, annemin balkonda minik bi çiçek bahçesi var da😅
Çiçekler çok hassas bende seviyorum çiçek 2-3 gün susuz kalınca hemen kuruyorlar
Kimseye evimin anahtarını vermem. Kımsede evin anahtarıni versin kabul etmem. İnsanlar hep iyi niyetli olamıyor.
Bana da arkadaşım anahtar bıraktı kediler için.
Komşuya değil ama ona veririm bende. Veya kuzenler den birine
Komşularım iyidir severimde ama vermem. Onlardan da almam. Özelime kendi annem dahi kimse girsin istemem, kimsenin evine sahibi yokken girmem
evet yakın komşumda anahtarım bulunur onunda bende vardır. ben tek yaşıyorum nolur nolmaz
Uzun yıllar tanıyorsa olabilir
anahtar bıraktığımız oldu kedilere bakmaları çiçekleri sulamaları için.
Çiçekleri onun evine bırakırım ama anahtar vermem, bence kimse de vermemeli.
Ben vermemde almamda yarın altınım param vardı çalınmış derse ne yapacan
Bırak komşuyu akrabaya bile vermem
Profil harika ülkenin anlık ruh hali gibi 😀
7/24 ben :D
Hayat güzeldir lo
Olağanüstü hemde
Okulların açılmasını parmakla sayan ben temsili resim 😀
Aa öğretmen misiniz
Çalışmıyorum uzun süre ara verdim. Okula giden çocuğum var
Ne güzel, az kaldı biraz da öğretmenler uğraşsın o halde. d
Bu seferde okul ödev maratonu başlıyor bizim için ama olsun kaç saat de sakinlik iyidir
Kesinlikle öyle
Bizim komşuda bize burakir anahtar bunda sıkıntı yok ama şahsen ben bırakmam
böyle komşuya can feda
Teşekkürler
rica ederim
Günahımı vermem
Annem bakalcıya veriyor dkkddjjd
Hayır vermem.
tabii kiii
Hayır
Hayır vermem
Vermem
Günahımı vermem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?