Şimdiki çocuklara Erkan, Özcan gibi isimler koymak tuhaf mı olur?

Ben böyle Erkan, Özcan, Özkan gibi isimleri seviyorum. Bana bu isimler yetişkinlikte de çok yakışıyor gibi geliyor. Ama Erkan isimli arkadaşım var o da ismini beğenmiyor kendine Barlas dedirtiyor. Çevremdekiler de diyor bu devirde Özkan Erkan mı kaldı, şimdi çocukların isimleri Çınar Kuzey Ayaz Poyraz gibi isimler. Böyle isimler dururken çocuğa Özkan Özcan koysan çocuk adını beğenmez diyorlar. Ama ben ileride bir yetişkine Çınar amca dediğimi düşünemiyorum. Daha çok çocuğa yakışan ama büyüğe yakışmayan isimler gibi geliyor bana. Bilmiyorum bi de çocuk adını beğenmezse durumu da var çevresindeki herkes Poyraz Ayaz olursa vs. Diye. Bu devirde çocuğa Özcan Özkan Erkan gibi isimler koymak tuhaf mı? Sizin fikriniz nedir?

Şimdiki çocuklara Erkan, Özcan gibi isimler koymak tuhaf mı olur?
Cevapla