Beklemek değil de umut daha çok yoruyor insanı... Sözüne katılıyor musunuz?

Beklemek değil de umut daha çok yoruyor insanı...sözüne katılıyor musunuz?

Umut vermek,umutlandırmak,birşeyin var olduğuna inandırmak...sahte kişiklerin dilinde bir insanı kandırmak.sevmediği halde seviyormuş gibi yapmak.hayal kırıklığına uğratmak...başkasının acısı üzerine mutlu olmak...Kolay mı arkadaşlar bunu yapmal,vicdan yok mu merhamet sevme duygusu...Aşkta sevgide neden hep bir kandırmaca içerisindeyiz sizce?bu kadar basit mi?BU DURUMU YAŞAYANINIZ OLDU MU HİÇ?
Beklemek değil de umut daha çok yoruyor insanı... Sözüne katılıyor musunuz?
Cevapla