Beklemek değil de umut daha çok yoruyor insanı...sözüne katılıyor musunuz?
Umut vermek,umutlandırmak,birşeyin var olduğuna inandırmak...sahte kişiklerin dilinde bir insanı kandırmak.sevmediği halde seviyormuş gibi yapmak.hayal kırıklığına uğratmak...başkasının acısı üzerine mutlu olmak...Kolay mı arkadaşlar bunu yapmal,vicdan yok mu merhamet sevme duygusu...Aşkta sevgide neden hep bir kandırmaca içerisindeyiz sizce?bu kadar basit mi?BU DURUMU YAŞAYANINIZ OLDU MU HİÇ?
Umut vermek,umutlandırmak,birşeyin var olduğuna inandırmak...sahte kişiklerin dilinde bir insanı kandırmak.sevmediği halde seviyormuş gibi yapmak.hayal kırıklığına uğratmak...başkasının acısı üzerine mutlu olmak...Kolay mı arkadaşlar bunu yapmal,vicdan yok mu merhamet sevme duygusu...Aşkta sevgide neden hep bir kandırmaca içerisindeyiz sizce?bu kadar basit mi?BU DURUMU YAŞAYANINIZ OLDU MU HİÇ?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar