Biyolojik yaşım 28 kimse inanmıyor daha küçüksün bulursun diyorlar ama sorun benim istememem
Göründüğüm yaş 22
Ruh yaşım 80
Biyolojik yaşım 28 kimse inanmıyor daha küçüksün bulursun diyorlar ama sorun benim istememem
Göründüğüm yaş 22
Ruh yaşım 80
Cevap
10Cevap
Göründüğün iyi de tuh baya kötü olmuş.. Ne yaşadın mı kadar
Ekonomik kriz falan yordu beni ondan dolayı sanırım bide dost kazığı fesat insanlar
İnsanlar krizden daha çok yıkar.
Anlatmak ister misin
benim de yaş 21 göründüğüm 28. tamamlıyoruz gibi sanki
28 mi duruyorsun diyorlar
Vallahi kaç gösterdiğin değil kaç olduğun önemli diyen var önemli olan kaç gösterdiğini diyen burada benim anlatmak istediğim şimdi herkesin hedefleri farklı herkes evlenmek zorunda değil işte elaleme bunu anlatamıyorsun evlenmeyince bulamıyor oluyor herkesin başını bağlayacaklar illa
İşte herkesin hayata bakış açığı yaşam tarzı aynı olmayabiliyor en önemlisi de buna saygı duyulmuyor mesela Avrupa'da olunca farklı Türkiye'de olunca işler değişiyor elit ve Aydın insan çok az
Sana şiddet ile psikolojik destek yazıyorum
Kimden Alican desteği saçmalama
Alicamm
Neyden dolayı psikolojik destek almalıymışım söyle bakalım
Neymiş düşüncem
Tahammülsüz oluşum seni alakadar etmez evliliğe bakış açım sıcak değil yani sırf bu yüzden psikoloğa mı gitmem lazım gereksiz
Aynen hele şükür 😂😂👏
Bu gidişle evde kalacaksın
Evlilik zorunluluk değil bir ihtiyaç bana göre isteyen evlenir
Evim varken dışarıda mı kalayım
Benim sana anlatmak istediğim şeyle senin soyledigin şey ne alaka, emin olabilir paran olabilir ama tek başına bir ömür Çürüttükten sonra bunun bir anlamı olmaz ki
Ailem yanımda ve gerçekten hiç evlilik insanı değilim gezerim tozarım kariyer yaparım ama evlilik de yokum
İyi peki şu an o havada değilsin ama ileride bunun acısını çekersin
Ya niye acı çekeyim evli olmayan bir sürü ünlü kişi var evli olmayan bir sürü tanıdığım insanlar var yaşı geçmiş ve gayet hayatından memnunlar mutlular Sen şimdi herkesi kendin gibi zannediyorsun pişman olursun bilmem ne asıl evde olanlar pişman oluyor anlatabildim mi
Peki
Peki iyi çikolata vardı eskiden hep ondan istiyormuşum herkesten shsjsj
Soğuksun belli ki
Evet soğuk bir yapım var daha da önemlisi istemem farklı hedeflerim hayallerim var
Ne iş yapıyorsun
?
Tuhafiyemiz var annemle orada çalışıyorum
Neden
Peki
Yaptığım meslekle Ne alakası var ya düşüncelerimin
Merak ettim deli 😅
Ay evet çok deliyim her şeyi sorguluyorum her şeyde bir şey arıyorum başak burcuyum işte shsjsj
Belli 🤣
Normal değil
Yoo gayette normalim
O kendini ispatla
Haklııı
Kimm
Tesskr
Aldım gitti seni
Yok ben sana varmam
Aaaaa niye
Normal
Yas kac oldu
28 yaşım göründüğüm yaş 22
Kapalimisin
Yok açık ne alaka ayrıca
Merak ettim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Gayet normal 🌸. Herkesin hayatta farklı öncelikleri, hedefleri ve istekleri var. Toplumun ya da çevrenin beklentileri yüzünden kendini suçlu ya da "farklı" hissetme. Herkesin zamanı, yaşam tarzı ve öncelikleri farklıdır. Evlenmek ya da çocuk sahibi olmak bir zorunluluk değil, senin yaşam tercihin ve duyguların önemli. İnsanların söylediklerinden çok, kendi iç sesine kulak ver 💞. Unutma, hayat senin ve kendi doğrularını takip etmelisin. 🌼✨