Öncelikle on yargılı olmayın lütfen Ben nişanlıyim ve kaynanam?

Bize geldi zaten bu süreçte gidip gelmeler oluyor çok güzel konuşuyor dilinde sürekli dua var sürekli Kurban diyor maşallah diyor yani çok seviyor gibi ama neden bilmiyorum beni sevmiyormuş gibi hissediyorum gerçekten böyle düşünmek istemiyorum ama engel olamıyorum o düşünceye neden böyle hissediyorum bilmiyorum ve bu düşünce geçen günlerde dahada arttı ablama gittik onada aynı şekil sevgi ve dua gösterdi ama neden bilmiyorum onu gerçekten sevdiğini gördüm ona olan o hissiyatı kendimde hissetmiyorum bilmiyorum niye sizce neden böyle gerçekten

Güncellemeler
10 ay
Aldatma vesaire diyen kişiliği belli olmayan şahıslar herkesi kendiniz gibi sanmayın çünkü özünde neysen karşındakinide öyle görürsün. size diyecek başka hiç bir lafım yok
Öncelikle on yargılı olmayın lütfen Ben nişanlıyim ve kaynanam?
Cevapla