Akrabalarınızla anlaşabiliyor musunuz?

Ben anne baha tarafıyla çok azıyla konuşuyorum görüşüyorum. Akrabalarımdan nefret ediyorum. Özellikle dayımdan. Dayıma sesimi yükselttiğim de bana “ Ben senin baban değilim, ben senin dayınım bana sesini yükseltme” demişti. Dayının önemi ne Allah aşkınıza? Küçüklükten berİ hiç anlaşamadım sevemedim onu. Üzerimde hep hakimiyet kurmaya çalıştı, zorbaladı. Allahtan konuşmuyorum 2 senedir rahatım.

Akrabalarınızla anlaşabiliyor musunuz?
Cevapla