Kendimi herşeye geç kalmış gibi hiss ediyorum, sizde böylemi düşünüyorsunuz?

22 yaşına yeni girdim. Yurtdışında yaşıyorum.2 bölüm aynı anda okuyorum. Her ikisindede bu sene 3. seneme başlayacağım. Çevremdeki bir çok kız arkadaşlarım universiteyi bitirip mezun oldu, Kaç senelik sevgilileri ile evlendi, çocuk sahibi oldu. Mutlu bir hayat yaşıyor.
Bense hala okuyorum, senelerdir sevgilimde yok. Sevdiğim biride yok. Anca görücü üsuli ile sevmediğim biri ile evlenmek zorunda kalacağım diye ödüm kopuyor. Dersler zorlaşacak, bu sene kaldığım dersler olacak diye korkmaktan kendimi alı koyamıyorum. Çevremdeki tüm kız arkadaşlarım estetik yaptırdı, güzelleşti. Bense bunun konusunu dahi açamıyorum ailemle. Aslında çirkin değilim, ortalama bir tipim var. Ama yinede yaşıtlarımın bu denli glow up geçridiklerini gördükçe onlara özeniyorum. Beğendiğim sevdiğim birileride yok, dolayısıyla her hangi bir karşı cinsle samimiyyet kurup sevgilide olamıyorum. Bu yüzden git gide kendimi dahada çirkin hiss ediyorum. Her konuda kendimi geç kalmış hiss ediyorum. Okul, güzellik, Evlilik vs..
Kendimi herşeye geç kalmış gibi hiss ediyorum, sizde böylemi düşünüyorsunuz?
Cevapla